با حضور مسئولین شهرستان خلخال چهارمین مرکز رشد ITو داروهای گیاهی در استان اردبیل در دانشگاه آزاد خلخال به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۶۷۵۶۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو، با حضور مسئولین استانی وشهرستانی چهارمین مرکز رشد ITو داروهای گیاهی در استان اردبیل در دانشگاه آزاد خلخال به بهره برداری رسید.

این مرکز رشد که شامل حوزه فن آوری و رشد IT و داروهایی گیاهی است به همت دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی خلخال فراهم شده است.

دراین مراکز امکانات وتجهیزات مطالعاتی وتحقیقاتی در زمینه داروهای گیاهی و تحقیقات در زمینه اینترنت اشیاIOT و فناوری خانه های هوشمند ، واقعیت افزوده AR وواقعیت مجازی VR ،یادگیری ماشین ML و اتوماسیون ،بحث کلان داده BIG DATA و یکپارچگی دیجیتالی و فیزیکی وهمه چیز مطابق میل که جز هشت فناوری برتر سال 2017 میلادی است دراین مرکز شد دایر خواهدشد.

در ادامه مسئولین شهرستان خلخال از آزمایشگاه های موجود در دانشگاه آزاداسلامی و از 10 کارگاه مختلف در زمینه برق و تحقیقات و مکانیک بازدید کردند.

همچنین فرماندار مسئولین شهرستان خلخال و مدیر کل فناوری وارتباطات استان اردبیل و رئیس واحد مرکز رشد واحدهای دانشگاه آزاداسلامی اردبیل از مرکز پراتیک پرستاری دانشگاه آزاداسلامی خلخال بازدید کردند و امکانات آموزشی و علمی دانشگاه آزاد را یکی از به روز ترین دانشگاه های استان اردبیل معرفی نمودند.

ارسال نظرات