فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرخمیر گفت:امروز سربلندی کشورما در گرو زنده نگه داشتن یادوخط امام(ره)است.
کد خبر: ۸۸۶۷۵۷۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ فرمانده سپاه ناحیه بندرخمیرگفت:امام همیشه به نیروی داخلی بخصوص قشر جوانان اعتمادداشتند وهیچ وقت چشم به بیرون ندوخته بودندوهمین باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد.

سرهنگ سدید پناه گفت:سالهاست که در یک چنین مناسبتی، ملت ایران زمان و مکان را مظهر عشق و ارادت به امام بزرگوار قرار میدهدو اکثر ملت ما جوانانی هستند که دوران زندگی پربار امام بزرگوار را درک نکرده‌اند؛ یا متولد بعد از وفات آن بزرگوار هستند یا در دوران بعد از انقلاب به دنیا آمده و بچه های خردسالی بوده اند؛ اما همین جوانهای مؤمن و انقلابی در سرتاسر کشور آنچنان به امام و یاد او و نام او عشق می ورزند که گویی حیاط ایشان را درک کرده و همپای ایشان در تمام صحنه های انقلاب بوده اند.


وی افزود:امام با سخنان خود، با رفتار خود چراغ راهی برای ماست ،که اگر آن نور را دنبال کنیم هیچگاه از مسیر انقلاب خارج نخواهیم شدوامام برای ما وصیتنامه ای به یادگار گذاشته اند که من همه را دعوت می کنم آن را مطالعه کنند زیرا که امام تمام سفارشات خود را به ما در آن مرقوم کرده وبایدآن راسرلوحه خودقراردهیم.

سدیدپناه درادامه به برنامه هایی که بمناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام بزرگوار در شهرستان بندرخمیر پیش بینی شده اند از جمله به برگزاری محافل انس با قرآن، مراسم ختم قرآن، برگزاری نهضت های روشنگری حوزه ای و پایگاهی، مراسم افطاری و برپایی ایستگاه های صلواتی اشاره وتصریح کرد:امروز سربلندی کشور ما در گروه زنده نگه داشتن یاد امام(ره) و خط امام (ره) است که ان شاءا... بتوانیم ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) در به منصه ظهور رساندن این مهم موفق باشیم.

ارسال نظرات