امام جمعه اردبیل:

مشکلات کارگران ذوب آهن اردبیل به جایی رسیده که از کانال‌های خارجی پخش می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: متاسفانه مشکلات کارگران ذوب آهن اردبیل به جایی رسیده که هر روز از کانال‌های خارجی پخش می‌شود و وضعیت نامطلوب کارگران ذوب آهن نیازمند توجه جدی مسئولان مربوطه است.
کد خبر: ۸۸۶۷۵۹۴
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

به گزارشخبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، آیت‌الله سید حسن عاملی جمع کاگران ذوب آهن ‌در مسجد میرزا علی‌اکبر در اردبیل اظهار داشت: در این شهر کارخانه ذوب آهن می‌تواند با جذب هزاران کارگر و کار در دو نوبت و سه نوبت درآمد بسیار بالایی داشته باشد و در اصطلاح پول پارو کند ولی متاسفانه به دست فردی افتاده که اصلا صلاحیت مدیریت آن مجموعه عظیم را ندارد.

وی افزود: ناراحتی ما تنها از مدیریت نیست، ناراحتی ما از دولتمردانی است که وظیفه‌شان تنظیم روابط بین کارگر و کارفرماست و باید به درد این کارگران زحمت‌کش برسند ولی هم‌اکنون کاری از پیش نبرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان این که مشکلات کارگران ذوب آهن اردبیل به جایی رسیده که هر روز از کانال‌های خارجی پخش می‌شود، بیان کرد: این موضوع برای کشور و استان و مردم ما افت دارد و ما را زیر سئوال می‌برد.

آیت‌الله عاملی تصریح کرد: جای سئوال دارد که مدیری که کاری از دستش برنمی‌آید چرا باید تائید شود و در نتیجه کارگران مظلوم هر روز از استانداری گرفته تا جاهای دیگر تجمع کنند تا به حقشان برسند.

وی با بیان این که من به عنوان نماینده ولی فقیه برای مظلومیت این کارگران شهادت می‌دهم و آنان را تائید می‌کنم، بیان کرد: ببینید مصیبت به کجا رسیده است که کارگران بیچاره به مسجد پناه می‌آورند و اظهار درد می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اظهار کرد: از مسئولان می‌خواهم این مشکل را با جدیت هر چه تمام دنبال کرده و حل کنند، چرا که اگر به وضع موجود رسیدگی نشود همه و از جمله شخص بنده سوء ظن خواهیم کرد که حتما کاسه‌ای زیر نیم کاسه است.

آیت‌الله عاملی خواستار سپردن مدیریت کارخانه به فرد اصلح شد و افزود: مسئولان امر در ماه رمضان چطور با خیال راحت سرسفره می‌نشینند، در حالی که کارگری که چندین ماهه حقوق دریافت نکرده است و باید بدانیم که بزرگ‌ترین هنر یک مسئول این است که طبقات پایین و شکننده جامعه را درک کند.

وی بیان کرد: از خداوند متعال خواستار حل مشکل کارگران مظلوم در این ماه مبارک هستم و امید می رود مسئولان از این امتحان موفق بیرون بیایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار