مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) درگز عنوان کرد؛
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) درگز گفت: در راستای طرح‌های حمایتی از نیازمندان، شهروندان، مغازه‌‌دارها و ادارات می‌توانند در قالب‌های مختلف به نیازمندان و ایتام درگز کمک نمایند.
کد خبر: ۸۸۶۷۶۰۰
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
صادق اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: در شهرستان درگز حدود ۴۰۰۰ خانوار در قالب ۷۰۰۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) وجود دارند.
 
وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره)، یک سازمان مردم‌نهاد است که کمک‌های جمع‌آوری‌شده از سوی خیرین را به شکل‌های مختلف در اختیار نیازمندان و مددجویان تحت پوشش خود قرار می‌دهد.
 
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) درگز با بیان اینکه ماه رمضان فرصت مناسبی برای اطعام مستضعفین است؛ گفت: شهروندان، مغازه‌دارها، رستوران¬ها و ادارات می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) به نیازمندان شهرستان برسانند.
 
وی ادامه داد: این کمک‌ها می‌توانند به شکل سبد کالا، توزیع غذای گرم و پهن کردن سفره اطعام انجام شود.
 
اکبری با اشاره به اینکه حدود ۳۵ اداره در درگز وجود دارد خاطرنشان کرد: در طول ماه رمضان تمام ادارات شهرستان می‌توانند همکاری خود را در جهت پهن کردن سفره اطعام برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام نمایند.
 
وی ادامه داد: تاکنون سپاه ناحیه درگز، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و آموزش‌وپرورش جهت اطعام نیازمندان و یتیمان به‌صورت سفره افطار، اعلام آمادگی کرده‌اند.
 
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) درگز بابیان اینکه طرح همیان مولا در ماه رمضان در حال انجام است؛ گفت: تاکنون بیش از ۱۵۰ کیسه همیان مولا در درگز توزیع شده است که امیدواریم این آمار در پایان ماه رمضان به ۴۰۰۰ عدد برسد.
 
وی افزود: شهروندان در حد توانشان می‌توانند این کیسه‌ها با مواد غذایی به کمیته امداد امام خمینی(ره) تحویل دهند و در این کار بزرگ شریک شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها