رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از برگزاری 155 ویژه برنامه به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۷۶۱۵
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
حجت الاسلام محمد سلطانی عصر روز گذشته در نشست خبری ویژه برنامه‌های ارتحال امام خمینی(ره) در سازمان تبلیغات مشهد، گفت: با توجه به تقارن ماه رمضان با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و باطل شدن روزه، از امسال تا دو سال آینده هیچ اعزامی برای شرکت در مراسم ویژه آن روز در مرقد امام راحل از خراسان رضوی انجام نمی‌شود.

وی بیان کرد: به منظور جبران خلاء برنامه اعزام گروه‌های مشتاق برای حضور در مرقد امام راحل، امسال به غنای برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی 22 کمیته ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) افزوده شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به این نکته که 155 عنوان برنامه با 10 محور در این ایام در استان برگزار خواهد شد، سخنرانی، مسابقه، همایش، برپایی نمایشگاه، نشست‌های تخصصی، چاپ و نشر محصولات فرهنگی، برنامه‌های آموزشی و برنامه افطاری را محورهای این برنامه‌ها دانست.

حجت الاسلام سلطانی ادامه داد: سه برنامه اصلی و متمرکز در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در ساعت 18 تا 19 و 30 دقیقه در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

وی به اهداف برگزاری این مراسمات اشاره و احیای مبانی و اصول فکری حضرت امام خمینی (ره)، ترویج و تعمیق و توسعه اندیشه‌های امام راحل، تبیین شخصیت فکری و علمی امام راحل و زنده نگهداشتن یاد و خاطره قیام 15 خرداد را از جمله این اهداف برشمرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در پایان تاکید کرد: در روزهای 14 و 15 خرداد ماه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و مراسم سالگرد واقعه خونین 15 خرداد در همه شهرستان‌های مشهد با محوریت مساجد، اماکن مذهبی و بقاع متبرکه و در مشهد با محوریت حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها