خبرهای داغ:
جلسه ابلاغ برنامه های سال 1396 با حضور فرماندهی سپاه شاهرود و فرماندهان و مربیان صالحین پایگاه حوزه بسیج کربلا بسطام برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۷۶۱۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گردهمایی فرماندهان پایگاه ها و مربیان صالحین بسیج روستایی حوزه کربلا بخش بسطام با موضوع ابلاغ برنامه های سال 1396با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در مسجد باباابوالقاسم بسطام برگزار شد.

در این گردهمایی سرگرد پاسدار محمدمهدی اسماعیلی فرمانده حوزه کربلا با تشریح برنامه های سال جدید خواستار برنامه ریزی بهتر فرماندهان جهت سرکشی از پایگاه و بکارگیری هر عضو شورای پایگاه و واگذاری حقیقی مسئولیت و کار به آنان و رابطه مستقیم با مسئول مربوطه در حوزه تاکید کرد.

وی برنامه های امسال را مسجد محوری با توجه به دستور ریاست محترم بسیج بیان کرد و خواستار اجرای برنامه ها در مسجد و پررنگ کردن نقش بسیج در برنامه های مسجد و اجراء برنامه های مسجد توسط پایگاه را خواستار شد.

 سرهنگ پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه شاهرود در این گردهمایی با تشکر از حوزه کربلا و پایگا ههای آن جهت شرکت در نمایشگاه دوسالانه اجلاسیه شهدا بر ضرورت بصیرت تاکید کرد و بر تحقق اهداف انقلاب اسلامی با توجه به مسئولیت های محوله بسیج تصریح کرد.

در انتهای این مراسم از برادر بسیجی عباسعلی سلمانی فرمانده پایگا ه بسیج شهید مطهری ابرسج برای کسب رتبه برتر جشنواره خلاقیتها و ابتکارات بسیج تقدیر و تشکر شد و سید محسن رضوانی نیز بعنوان سرپرست پایگاه شهدای بسطام معرفی گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها