خبرهای داغ:
مدیر تامین مسکن و ساختمان کمیته امداد استان سمنان عنوان کرد:
مدیر تامین مسکن و ساختمان کمیته امداد استان سمنان گفت: طی سال گذشته، 37 منزل روستایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان با اعتبار 5 میلیارد و 284 میلیون ریال، نوسازی و بهسازی شده است.
کد خبر: ۸۸۶۷۶۴۶
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مصطفی اکبری، مدیر تامین مسکن و ساختمان کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه تأمین مسکن اقشار کم‌درآمد به‌عنوان اصلی‌ترین نیاز جامعه هدف در اولویت نخست برنامه‌های اجرایی این نهاد قرار دارد، گفت: اجرای صحیح ساخت مسکن مددجویی به بازدید مستمر و دقیق ناظران فنی مسکن این نهاد مربوط می شود. .

وی با تاکید بر اینکه تامین مسکن مناسب، یکی از برنامه های کمیته امداد برای توانمند سازی خانواده های نیازمند است، افزود: طی سال گذشته، 37 منزل روستایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان با اعتبار 5 میلیارد و 284 میلیون ریال، نوسازی و بهسازی شده است.

مدیر تامین مسکن و ساختمان کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه این نهاد با هدف کمک به تامین مسکن مددجویان تحت حمایت، طرح رضوان را اجرایی کرده است، گفت: طی سال گذشته، برای خرید، احداث و واگذاری 200 واحد مسکونی به خانوارهای نیازمند استان سمنان، 30 میلیارد و 735 میلیون ریال هزینه شده است

وی با اشاره به اینکه تعمیر، مقام سازی و احداث حمام و سرویس بهداشتی از دیگر خدمات این نهاد به خانواده‌های تحت پوشش است، افزود: 635 واحد مسکونی مددجویی طی سال گذشته با اعتبار سه میلیارد و 917 میلیون ریال، تعمیر، تکمیل و بازسازی شده است.

مصطفی اکبری با اعلام اینکه خیران و نیکوکاران می‌توانند برای تامین سرپناه خانواده‌های نیازمند، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به دفاتر کمیته امداد تحویل دهند، خاطرنشان کرد: طی سال 94، 614 واحد مسکن مددجویی روستایی به مبلغ 4 میلیارد و 220 میلیون ریال، تعمیر، تکمیل و بازسازی شده است

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها