جمعی از فرهنگیان استان اردبیل به مناسبت رحلت جانگداز امام خمینی (ره) بیانیه صادر کردند.
کد خبر: ۸۸۶۷۶۷۶
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج، متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

بیانیه فرهنگیان استان اردبیل به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی (ره)

خرداد ماه یادآور خاطره تلخ رحلت جانگداز بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است که با اتکا به قدرت و رضایت الهی و پشتیبانی مردم، نهضتی جاودان در ایران و جهان به پا کرد و در این راه سخت و مشکل، مصائب و دشواری های فراوانی را تحمل نمود و پس از سال ها سلوک الی الله و تحمل رنج رهبری و هدایت بندگان خدا به لقاء ا... پیوست و امت اسلام را در سوگی سنگین و عظیم خویش داغدار ساخت.

ایشان در این دنیای دین ستیز و معنویت گریز معاصر، پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) و تحقق بخش حکومت مردم سالاری دینی بود و با ارائه گفتمان سیاسی-الهی، نظامی مبتنی بر آراء مردم بنیاد نهاد تا ضامن استقرار مردم سالاری دینی و حاکمیت آزادی ،استقلال و عدالت اجتماعی باشد.

خمینی کبیر و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، تحولی بزرگ در جهان ایجاد کرد و پرچم آزادی خواهی ،حق طلبی نظام جمهوری اسلامی را برای همیشه به یادگار گذاشت. رهبر فرزانه امام خامنه ای (مدظلله العالی) به زیبایی در وصف امام راحل می فرمایند:«این انقلاب در هیچ کجای جهان بی نام خمینی (ره) شناخته شده نیست».

در سایه رهبری حکیمانه و مدبرانه امام راحل (ره) بزرگوار و جانشین صالح و خلف ایشان امام خامنه ای، امروز ایران به پایگاه نهضت جهانی اسلام و آرزوی مستضعفین و محرومین و انقلاب اسلامی الگوی استکبار ستیزی، حق طللبی و عدالت خواهی ملل مسلمان جهان تبدیل شده است.

اگرچه آن بزرگ مرد فرزانه امروز در میان ما حضور ظاهری ندارد، اما راه و رسم او همچنان در دل و ذهن مردم ایران اسلامی به رغم گذشت 28 سال از رحلت آن عزیز بزرگوار، همچنان زنده و پاینده است.

بر درگاه خداوند متعال بسیار شاکریم که پرچم خمینی کبیر امروز در دست فرزند دیگری از سلاله زهرای اطهر (س) است، که با تدبیر هوشمندانه و رهبری عالمانه خویش ،کشتی انقلاب را به سمت ساحل امن هدایت می نماید.

جامعه فرهنگیان استان اردبیل ،فرزندان ایران زمین و فرزندان معنوی امام خمینی (ره) ،نام، یاد و آرمان های او را همیشه در همه صحنه های سیاسی ،اجتماعی و فرهنگی کشور گرامی داشته و برای سرافرازی اسلام، انقلاب و استمرار راه او از هیچ کوشش دریغ نخواهند کرد.

اینک در بیست و هشتمین سالگرد ارتحال جان گداز حضرت امام خمینی (ره) جامعه فرهنگیان استان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز رحلت جانسوز امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد، بار دیگر با امام و رهبر آزاده خویش پیمان می بندد که در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، آرمان های مقدس شهدا و ارزش های والای انقلاب اسلامی که اساس و محور همه این اصل مترقیانه ولایت فقیه است ،هوشیار بوده و اعلام می دارد که تا جان در بدن دارد، نخواهد گذاشت دشمنان نظام اسلامی و مستکبران، نظام اسلامی ما را به استحاله فرهنگی و سیاسی بکشاند و آن را تضعیف نماید.

جامعه فرهنگیان استان اردبیل

ارسال نظرات