محمدعلی یزدان‌شناس که قرار است جایگزین گرجی به عنوان سرپرست در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران شود، متولد سال ۱۳۵۵ در حال حاضر معاون اداره کل کانون پرورش فکری استان بوشهر است.
کد خبر: ۸۸۶۷۶۹۰
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مراسم تودیع و معارفه مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران روز شنبه 13 خرداد ماه در  اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران برگزار می‌شود.

قاسم عزیززاده گرجی که از سال 88 تا 96 به مدت هشت سال به‌عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران فعالیت داشته و برگزاری چندین جشنواره قصه‌گویی رضویی در سطح ملی و بین‌المللی، جشنواره کشوری مطبوعات و نشریات حوزه کودک و نوجوان، برگزاری جشنواره‌های استانی و توسعه فعالیت‌های کمی و کیفی در حوزه کودک و نوجوان بخشی از دستاوردهای دوره مدیریت وی بوده است.

محمدعلی یزدان‌شناس که قرار است جایگزین گرجی به عنوان سرپرست در  اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران شود، متولد سال ۱۳۵۵ است و از سال ۱۳۷۹ به‌عنوان کارشناس امور هنری به استخدام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر درآمده است.

وی سابقه کارگردانی، بازیگری و نویسندگی نمایشنامه‌های مختلف را در کارنامه کاری خود دارد.

همچنین داوری چندین جشنواره نمایش عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراحل استانی و منطقه‌ای نیز از سوابق یزدان‌شناس است.

وی در حال حاضر معاون اداره کل کانون پرورش فکری استان بوشهر است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها