استاندار لرستان گفت : بروجرد تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی دو بیمارستان شهرستان دورود و کوهدشت در نیمه نخست سال 96 به‌طور حتم آغاز شود.
کد خبر: ۸۸۶۷۶۹۷
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، هوشنگ بازوند در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه در سال 96 جذب اعتبارات استان را از این محل 30 درصد افزایش رشد دهیم اظهار داشت: 23 مدرسه شبه کپری و 43 مدرسه خشتی، گلی در استان لرستان وجود دارد و جز مصوبات ما این است که 66 مدرسه در سال 96 از این تعداد جمع شود و مدرسه جدید احداث شود.

ویدر رابطه بابرنامه ریزیهای انجام شده بریا افتتاح طرح ها افزود: مجموعه ورزشی دومیدانی شهرستان خرم‌آباد در هفته دولت، ورزشگاه 15 هزارنفری این شهرستان 22 بهمن امسال و بازارچه فرش استان لرستان امسال در هفته دولت افتتاح می شود و در رابطه با شرایط میدان اسب‌دوانی شهر خرم‌آباد نیز در صورت اعلام نظر مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان اعتباراتی برای پیست اسب‌دوانی در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد: بروجرد تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی دو بیمارستان شهرستان دورود و کوهدشت در نیمه نخست سال 96 به‌طور حتم آغاز شود.

بازوند گفت: 85 درصد از 234 پروژه یا 104 هزار مترمربع فضای بهداشتی درمانی به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی در سال 96 به اتمام میرسد.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان لرستان برنامه‌ریزی داشته باشند تا 15 روز آینده پروژه‌هایی که در سال 97 نیاز به ماده 215 دارند در یک نامه به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اعلام شوند.

استاندار لرستان اظهار داشت: سند تولید و اشتغال استان لرستان تهیه‌شده و از روز شنبه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در هر شهرستان جلسه‌ای پیرامون آن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات