مدیرکل نوسازی مدارس استان لرستان گفت : اعتبار نوسازی مدارس استان لرستان 34 میلیارد و 406 میلیون تومان بوده، و که درمجموع از 34 میلیارد و 406 میلیون تومان تاکنون 15 میلیارد و 415 میلیون تومان ‌که حدود 44.8 دهم درصد است جذب‌شده است.
کد خبر: ۸۸۶۷۷۰۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، محمد چگنی در جلسه توسعه و شورای برنامه‌ریزی استان لرستان ‌که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد بابیان اینکه اعتبار نوسازی مدارس استان لرستان 34 میلیارد و 406 میلیون تومان بوده، اظهار داشت: که درمجموع از 34 میلیارد و 406 میلیون تومان تاکنون 15 میلیارد و 415 میلیون تومان ‌که حدود 44.8 دهم درصد است جذب‌شده است.

وی با اشاره به مشارکت خیران مدرسه‌ساز در سال 95 افزود: سال گذشته در جشنواره‌هایی که برگزار شد از 13 میلیارد تومان تعهد نزدیک به 11 میلیارد تومان محقق شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان لرستان گفت: 23 مدرسه شبه کپری و 43 مدرسه خشتی، گِلی، سنگی و چوبی در استان وجود دارد که بنیاد علوی اخیراً برای جمع‌آوری این مدارس اقدام کرده است و بنا دارد 10 مورد مدرسه در این مناطق را بسازد.

وی بیان کرد: به دلیل آنکه مدارس شبه کپری و خشتی، گِلی، سنگی و چوبی در مناطق صعب‌العبور استان قرار دارند اصلاً راه دسترسی ندارند و برای ساخت مدرسه جدید باید از طریق هلی‌کوپتر مصالح را به آنجا انتقال داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات