معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری مراسم گرامیداشت رحلت امام خمینی(ره) و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد در حرم مطهر رضوی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۷۷۲۵
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌جلال حسینی با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی، عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن به بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و پنجاه و چهارمین سالگرد قیام خونین مردم ورامین، بار دیگر ملت قدرشناس‌ و با ایمان‌ ایران‌ گرد هم‌ می‌آیند تا یاد و خاطره‌ معمار کبیر انقلاب و شهدا‌ را گرامی‌ بدارند.

وی بیان کرد: در راستای تبیین اندیشه‌های سیاسی و اخلاقی معمار کبیر انقلاب اسلامی در جامعه، مراسم گرامیداشتی با حضور حجج اسلام والمسلمین محسن قرائتی، رحیمیان و ابوترابی در صحن جامع رضوی و رواق بزرگ امام خمینی(ره) برپا خواهد شد.

حسینی ادامه داد: حجت‌الاسلام محسن قرائتی همزمان با شب­های 14 و 15 خردادماه که مصادف با رحلت جانگداز امام خمینی(ره) و قیام خونین مردم ورامین است، در صحن جامع رضوی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و بعد از آن مداحان و ذاکران در مدح شهدا و امام راحل به مدیحه­‌سرایی می‌­پردازند.

وی افزود: همچنین ویژه برنامه‌­هایی برای روزهای چهاردهم و پانزدهم خردادماه در نظر گرفته شده است که با سخنرانی حجج اسلام رحیمیان و ابوترابی در ساعت 18 تا 19:30 در رواق امام‌خمینی(ره) برگزار می­‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اضافه کرد: مراسم ویژه­ای به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) نیز برای زائران عرب‌زبان و اردوزبان در رواق­‌های دارالمرحمه و کوثر حرم مطهر رضوی در نظر گرفته شده است که مرثیه­‌سرایی و سخنرانی با موضوع ثمرات قیام روح الله از جمله این برنامه‌­ها خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها