خبرهای داغ:
رزمنده هشت سال دفاع مقدس در اردستان بیان نمود:

شهدا همه دارای صبر و استقامت بوده اند/ یاد بگیریم در برابر دشمن استقامت کنیم

حبیبی گفت: شهدا همه دارای صبر و استقامت بوده اند و ما بایدیاد بگیریم که چگونه در برابر دشمن استقامت کرده و در برابر خواسته های آنان تسلیم نشده و به آن امتیاز ندهیم بلکه باید در هر شرایط از دشمن امتیاز گرفته چون به آنها نمی توان اعتماد کرد.
کد خبر: ۸۸۶۷۷۶۰
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان آزاده و رزمنده هشت سال دفاع مقدس شامگاه پنجشنبه در مراسم۱۱خرداد روز حماسه و ایثار شهرستان اردستان در امام زاده یحیی علیه السلام شهر زواره گفت: همان کسانی که صدام را تجهیز و وادار کردند تا به ایران حمله کند امروز هم آل سعود را تشویق به کشتار مسلمانان و تشیع می کنند.

علی اصغر حبیبی گفت: حضور رئیس جمهوری آمریکا در عربستان نشانه خوبی است که بگوییم آن زمان دعوا بر سر ایران بوده و امروز هم دعوا بر سر ایران خواهد بود.

وی افزود: روزی  صدام را تشویق به آتش افروزی علیه ایران کردند و امروز هم قرعه بنام جانی دیگری به نام آل سعود وهابی افتاده که همه این موارد باید نقطه عبرت قرار گیرد.

حبیبی با بیان اینکه صدام با شعار فتح سه روزه خرمشهر و فتح یک هفته ای تهران به ایران حمله کرد، تصریح کرد: داخل کشور هم یک سری هم صدایی انحلال ارتش را بلند کرده بودند که مستندات آن موجود است.

آزاده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به عملیات بیت المقدس و آزادی خرمشهر گفت: اولین درسی که می توان از خرمشهر گرفت این است که اگر در برابر دشمن ضعف نشان دادیم به ما حمله خواهد کرد.

رزمنده دفاع مقدس تاکید کرد:  دشمنان همه در صدد تخریب چهره  واقعی اسلام هستند لذا باید نقش و یاد امام خمینی(ره)  از هر زمان پر رنگ تر در جامعه جلوه کند.

وی با بیان اینکه تاریخ گواه است که در تاریخ صد ساله ایران هیچ متجاوزی از ایران خارج نشده، تصریح کرد:  تنها دفاع مقدس  بوده که سرزمین و آبرو و حیثیت خود را از دست نداده ایم.

حبیبی گفت:  امام حاضر نائب امام زمان(عج) است و هیچ وقت دنیا خالی از نایب امام نبوده لذا نگذارید  یاد امام و شهدا در اذهان به فراموشی سپرده شود.

آزاده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به جوانان کشور اسلامی که با مقاومت ۳۴ روزه دشمن بعثی را در پشت دروازه های خرمشهر زمین گیر کرده بودند، تصریح کرد: ایمان ها اگر سقوط کرد شهرها دیگر به درد نمی خورد.

آزاده هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: دشمن با مستقر کردن ۶۰ هزار نیرو توسط ارتش خود در خرمشهر آن هم با امکانات پیچیده ولی نیروهای جان برکف ایران نشانه های سقوط دشمن را روشن کردند.

وی اظهار کرد: شهدا همه دارای صبر و استقامت بوده اند و ما باید امروز هم در برابر دشمن یاد بگیریم که چگونه استقامت کرده و در برابر خواسته های آنان تسلیم نشده و نباید به دشمن امتیاز بدهیم بلکه باید در هر شرایط از دشمن امتیاز گرفته چون به آنها نمی توان اعتماد کرد.

حبیبی با این تفسیر که جنگ تحمیل دارای دو روی سکه بوده یکی روی شهادت و دیگری اسارت گفت: ولی شهدا این پیام را به ما یاد دادند که کاری کنیم که دشمن طمع نکند و با عمل خود آنها را وادار به تسلیم کنیم.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه کار دشمن تهدید است، تصریح کرد: بچه های مدافع حرم اگر نجنگیده بودند باید شاهد اتفاق های بعدی در کشور بودیم.

آزاده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه شهدای مدافع حرم تأسی کردند به شهدای دفاع مقدس، افزود: مدیونند کسانی که در کشور به شهدای مدافع حرم بی حرمتی کرده و آنها را تحقیر می کنند.

حبیبی یادآور شد: امروز امنیت موجود در کشور به خاطرخون شهدای مدافع حرم است که در بیرون از مرزها با دشمن می جنگند و قیمت آن هم خون گرانبهای آنان است.

وی تاکید کرد: ما اهل استقامت بوده و هستیم همانطور که تمام هستی خود که جانمان بود را در کف دست گرفته و به میدان آمدیم و با دشمن جنگید یم نه اینکه عده ای با دشمن عکس یادگاری انداخته و برای آنها چراغ سبز نشان دهند.

ارسال نظرات