هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران که به صورت الکترونیکی و با حضور بیش از 95 درصد اعضاء همزمان با سراسر کشور در مازندران برگزار شد منتخبان بخش‌های مدیران مسئول نشریات محلی، سرپرستان خبرگزاری‌ها، روزنامه‌نگاران و سرپرستان روزنامه‌های سراسری و بازرسان برگزار شد که نتایج زیر به دست آمد.
کد خبر: ۸۸۶۷۷۷۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران که به صورت الکترونیکی و با حضور بیش از 95 درصد اعضاء همزمان با سراسر کشور در مازندران برگزار شد منتخبان بخش‌های مدیران مسئول نشریات محلی، سرپرستان خبرگزاری‌ها، روزنامه‌نگاران و سرپرستان روزنامه‌های سراسری و بازرسان برگزار شد که نتایج زیر به دست آمد.

در بخش مدیران مسئول نشریات محلی رضا حسن‌زاده‌ اشرفی و علی یوسفی به ترتیب با 106 و 100 رأی به عنوان نماینده مدیران مسئول در ترکیب هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران قرار گرفتند.

حسین قاسمی، ساسان شیخی و شهرام فهیمی نیز هر کدام با 126، 113 و 102 رأی نیز منتخبان خبرنگاران استان در هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران انتخاب شدند.

در بخش نمایندگان خبرگزاری‌های استان نیز حسین قربانی مدیر خبرگزاری تسنیم در مازندران با کسب 107 رأی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره در این بخش انتخاب و علیرضا نوری کجوریان نیز از عضویت در هیئت مدیره خانه مازندران باز ماند.

در بخش بازرسان نیز شیما دلفان و محمدرضا طالش‌ بهرامی نیز هر دو با کسب 110 رأی به عنوان بازرسان این دوره از خانه مطبوعات مشخص شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها