نماینده ولی فقیه در لرستان:

مهمترین نیاز امروز جامعه ما بصیرت سیاسی است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت:مهمترین نیاز امروز جامعه را بصیرت سیاسی است و تشخیص راه درست از نادرست و دوست از دشمن نیازمند تقوا و بصیرت سیاسی است.
کد خبر: ۸۸۶۷۸۱۳
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان آیت الله سید احمد میرعمادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر برگزار شد اظهار داشت : آل سعود 50 رئیس کشور را با تطمیع و تهدید و مقابله با حق جمع کرد ولی با مخالفت قطر این ائتلاف شکست خورد.

وی با اشاره به سفر ترامپ به عربستان افزود: این کشورها طمع به دلارهای نفتی عربستان کرده بودند و ترامپ آل سعود را دوشید و رفت.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد :آل سعود تصور می کرد با بزرگترین قرارداد تسلیحاتی می تواند در منطقه عرض اندام کند و در برابر ایران اسلامی قرار بگیرد اما همه دنیا متوجه شدند که ایران کشوری قدرتمند در جهان است.

وی بیان کرد: عربستان و سردمداران کشورهای خلیج فارس راه به جایی نمی برند چراکه خدای متعال حامی این ملت است و توطئه غربی و عربی در برابر اراده الهی و اراده قوی ملت ایران شکست خورد و باعث ننگ عربستان شد.

میرعمادی تصریح کرد: آل سعود دست به دامن هر کسی شده است اما باید حمایت بی نتیجه خود از صدام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی را به خاطر بیاورد.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت :مهمترین نیاز امروز جامعه را بصیرت سیاسی است و تشخیص راه درست از نادرست و دوست از دشمن نیازمند تقوا و بصیرت سیاسی است.

وی با اشاره به 14 خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مهمترین میراث امام راحل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است لذا حفظ این میراث مهمترین وظیفه ما است.

وی گفت: 28 سال از ارتحال حضرت امام می گذرد و همچنان شجره طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدر و کارآمد نقش آفرینی می کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: با ایمان، اتحاد و استقامت مردم و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری این میراث امام راحل حفاظت شده و راه و آرمان ایشان زنده است.

میرعمادی بیان کرد: ملت ایران همچنان سایه امام (ره) را برسر خود احساس می کند و امام راحل همچون خورشید تابناکی که 28 سال عناد رهبری جامعه را برعهده گرفته است.

وی با اشاره به اینکه، مقام معظم رهبری در این سالها کشور را از بحران های متعدد نجات داده است گفت : رهبری حکیمانه رهبر فرزانه سبب شد مردم ایران اسلامی منسجم و یکپارچه کنارهم در جهت پیشرفت این نظام تلاش کنند.

وی بیان کرد: نتیجه قیام 15 خرداد که نیم قرن از آن گذشته استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و تشکیل نظام مقدسی با امنیت و اقتدار شده است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه امروز همه ما مدیون امام راحل هستیم، گفت: امسال به دلیل ماه مبارک رمضان برای رفتن به مرقد امام برنامه ای نیست اما مراسم باشکوه سالگرد ارتحال امام در مصلا برگزار می شود.

انتهای خبر/z

ارسال نظرات
آخرین اخبار