امام جمعه جدید تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه عزت و استقلال امروز به برکت امام خمینی است، بر تدوام راه ایشان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۶۷۸۱۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم راز ماندگاری امام راحل را ساده زیستی، مردم داری، هوشمندی و ... برشمرد و تبیین آن را برای نسل جوان و آینده مهم دانست.

وی با اشاره به اهمیت پرداخت به زندگی و سیره چنین شخصیتی در آستانه ارتحالش، گفت: باید آیین های گرامیداشت ارتحال ملکوتی امام راحل در شان و منزلت ایشان برگزار شود.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه سخنان خود با قدردانی از رهبر فرزانه انقلاب در خصوص عنایت معظم له به ایشان، اظهار داشت: شبانه روز آماده اجرای فرامین رهبری بوده و با همرهی مردم در ادامه راه دیگر ائمه جمعه تبریز تلاش خواهم کرد.

وی با اشاره به برخی از اقدامات ارزنده آیت الله محسن مجتهد شبستری همچون ساخت مصلی و کتابخانه و ... خاطرنشان کرد: مردم هرگز خدمات ارزشمند ایشان را فراموش نخواهند کرد.

خطیب جدید نمازجمعه تبریز با تاکید به اینکه همه تلاش خود را در خدمت به مردم خواهد داشت، از ابراز محبت مردم ابراز خرسندی کرد و افزود: محبت این مردم رسالت ما را سنگین تر کرد.

نمازجمعه امروز تبریز با حضور رئیس دفتر فرزانه انقلاب، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و تعدادی دیگر از مسئولان کشوری برگزار شد و در آن حجتالاسلام سیدمحمدعلی آلهاشم به عنوانامام جمعه جدید تبریز به احترام پدر خود که امام جمعه موقت تبریز هستند فقط نماز جمعه را اقامه کرد و نماز عصر به امامت آیت الله محمدتقی آلهاشم، پدر وی اقامه شد.
ارسال نظرات