مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای یوم الله 15 خرداد ویژه برنامه هایی در واحد های اداری و آموزشی استان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۶۷۸۳۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رشید قربانی با تسلیت بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد 42، گفت: همزمان با هفته بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) ویژه برنامه هایی در استان پیش بینی و در واحدهای اداری و آموزشی استان اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) شخصیت برجسته ای در تاریخ ایران، اسلام و جهان به شمار می رود؛ بر شناساندن شخصیت امام خمینی(ره) به همگان تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش نیز به عنوان مهم ترین نهاد نظام فرهنگی وظیفه دارد اندیشه های آن حضرت را به نسل های آینده منتقل کند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، معرفی الگوهای رفتاری حضرت امام خمینی(ره)، ایجاد تحکیم در پیوند عاطفی و روانی دانش آموزان با انقلاب اسلامی، بسط و گسترش اندیشه های امام، فراهم آوردن امکان حضور حداکثری فرهنگیان و دانش آموزان در ویژه برنام های هفته بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره)، آشنا نمودن دانش آموزان با سیره حضرت امام خمینی و تبیین عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران را از اهداف برگزاری ویژه برنامه های این هفته عنوان کرد.

وی به برنامه های قابل اجرا در واحدهای اداری و آموزشی سطح شهرستان ها و مناطق تابعه استان نیز اشاره کرد و فضا سازی و انجام امور تبلیغی، مزین نمودن سر برگ سوالات امتحانی دانش آموزان و مکاتبات اداری به بیانات گهر بار حضرت امام خمینی(ره)، شرکت گسترده فرهنگیان و دانش آموزان در مراسمات پیش بینی شده در سطح شهرستان و منطقه را از اهم این برنامه ها عنوان کرد .

قربانی همچنین برنامه ریزی جهت حضور فعال فرهنگیان و دانش آموزان در مراسم عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان های امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی و برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در سطح واحدهای اداری، اطلاع رسانی به دانش آموزان و فرهنگیان جهت ثبت نام در کاروان های زیارتی، برگزاری همایش نقش زنان فرهنگی در تبیین اندیشه های امام را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.


ارسال نظرات