امام جمعه شهرستان دهگلان گفت: انسان مسلمان در ماه مبارک رمضان می تواند با بهره گیری از دستورات دینی خود را از گناهان پاک کند و رضایت خالق را بدست آورد.
کد خبر: ۸۸۶۷۸۴۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا یدالله محمدی ظهر امروز در خطبه نماز جمعه  درمسجد جامع شهرستان دهگلان ضمن تبریک ماه پر خیر و برکت رمضان گفت: انسان مسلمان در این ماه ه می تواند با بهره گیری از دستورات اسلامی و انجام فرائض دینی خود را از گناهان پاک کند و رضایت خالق را بدست آورد.


وی افزود: ماه رمضان، ماه خودسازی و ماه ریزش ها و رویش های جسمی و معنوی است زیرا هم باعث سلامتی جسمی و هم آمرزش گناهان و اجر و پاداش الهی می شود.


امام جمعه دهگلان افزود: کسانی که در این ماه مبارک با باور و اعتقاد روزه بگیرند و عبادت کنند و دست ازگناه بکشند خداوند متعال تمام گناهان آنان را می بخشد.


ماموستا محمدی در ادامه ضمن تسلیت ایام سوگواری رحلت امام راحل گفت: امام خمینی (ره) عامل وحدت در دنیای اسلام و رهبر معنوی همه مسلمانان جهان بود.


وی افزود: رهبران هر مملکتی باعث عظمت و افتخار و یا نابودی و بدبختی هر ملتی می شوند که امام راحل  برای عظمت و سربلندی ایران اسلامی از زیر یوغ استعمار و برای استقلال  و آزادی مردمش سختیهای بسیاری را متحمل شد.


 وی افزود: امام خمینی‌(ره) درس عدالت‌خواهی و مبارزه با ظلم وستم و استکبار را به ما آموختند و افتخار و سربلندی امروز ما به واسطه وجود امام خمینی‌(ره) بوده و هست.


امام جمعه دهگلان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های امام خمینی(ره)، مردم و روحانیون مخلص و همیشه در صحنه حاضر است.


وی با بیان اینکه روحانیت و علمای دین تاکنون وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند گفت: بعد از پیروزی انقلاب نیز در هشت سال جنگ تحمیلی، نقش علما و روحانیون در هدایت و رهبری جبهه های نبرد حق علیه باطل، برجسته است.


ماموستا محمدی از مردم شهرستان دهگلان خواست روز 13 خرداد در جشن گلریزان شرکت کنند تا با کمک مردم و خیرین زندانیان غیرعمد آزاد شده و به آغوش خانواده هایشان بازگردند.

 

ارسال نظرات