رئیس دفتر رهبر فرزانه انقلاب در تبریز:
رئیس دفتر رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه تبریز با بیان اینکه امروز رهبر انقلاب پرچمدار نهضت حسینی در جهان هستند، رفع مشکلات جهان اسلام را در گرو همدلی مسلمانان در سایه رهبری عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۶۷۸۴۳
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی با اشاره به جنایت های آل سعود در منا و کشته شدن بیش از دو هزار نفر از مسلمانان دنیا به خاطر بی لیاقتی خادمان حرمین شریفین، افزود: آل سعود از تحویل پیکر کشته های ما در جریان فاجعه منا خودداری می کرد و یک کلام هشدار آمیز رهبری آن ها را وادار کرد بدون درنگ پیکر جان باخته های ما را تحویل دهند.
وی به نشست فضاحت بار سران عرب با رئیس جمهور امریکا برای مبارزه با تروریسم اشاره و اظهار داشت: تروریست ها چگونه می توانند ریشه تروریسم را بخشکانند.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه آذربایجان علمای بزرگی چون علامه طباطبایی و امینی و ... برای اسلام پرورانده است، گفت: افتخار مردم این خطه است که حضرت آیت الله خامنه ای هم از این خطه برخاسته اند.

وی اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب علاقه فراوانی به مردم خطه غیور آذربایجان دارند، خطه ای که مردان بزرگی همچون ستارخان هم از آن برخاسته و منشا مشروطه است.


ارسال نظرات