خبرهای داغ:
حجت الاسلام رشیدیان گفت: تخلفات به اندازه تاثیر در نتیجه کلی انتخابات نبوده ولی انتظار مردم از دستگاه قضایی برخورد بدون ملاحظه با متخلفان است تا در سال های آینده چنین مواردی تکرار نشود
کد خبر: ۸۸۶۷۸۹۹
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از تیران و کرون به نقل از پایگاه خبری سفیر تیران و کرون ؛ امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با روحیه خدا محوری، زهد و ساده زیستی، تعبد و توسل به اهل بیت خود الگویی نمونه برای همه مردم جهان هستند که این ویژگی ها در وجود جانشین ایشان هم نمایان است.

حجت الاسلام رشیدیان گفت: در زندگی شخصی رهبر انقلاب و فرزندان ایشان یک نقطه خاکستری در زمینه اقتصادی نمی توان دید و این ساده زیستی و الگو بودن ایشان افتخاری برای مردم جامعه اسلامی به شمار می رود.

وی افزود: مردم به واسطه روحیه مردم داری، نظم و انضباط، اخلاق و بی ریایی، امید آفرینی در کلام و صحبت ها، مبارزه با نفس، پرکاری، توجه دادن به آخرت، علاقه شدید به قرآن، شجاعت و جرأت امام خمینی (ره) عاشق و پیرو ایشان بوده و  فرمایشات ایشان را با جان و دل می پذیرفتند.

امام جمعه تیران با اشاره به قیام ۱۵ خرداد در سال ۱۳۴۲، تصریح کرد امام خمینی (ره) عصر عاشورا در بین جمعیت بسیار زیادی در مدرسه فیضیه پیرامون تاریخچه کربلا و تطبیق آن با وضعیت موجود کشور سخنانی را بیان کردند تا جایی که شاه را مستقیم خطاب قرار داده و نصیحت کردند.

حجت الاسلام رشیدیان ادامه داد: وقایع سال ۴۲ جرقه آغازین انقلاب را زد که پس از دستگیری  امام توسط ساواک اعتراض ها در حمایت از امام از تهران شروع و سپس در شهرهای بزرگ و کوچک زیادی ادامه پیدا کرد.

وی یادآور شد: در سال های مبارزه با رژیم ساواک و متجاوزان ایران اسلامی برای پیروزی انقلاب خون های زیادی داده شد و باید همانطور که مردم انقلاب را رقم زدند این راه را با قدرت و قوت حفظ کرد.

امام جمعه تیران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در محفل انس با قرآن، گفت: نیاز امروز امت اسلامی عمل به آموزه های قرآن کریم است و حکومت هایی مانند سعودی و بحرین به خاطر دوری از قرآن و دستورات دین نابود خواهند شد.

حجت الاسلام رشیدیان کشتار مردم بی گناه در یمن و بحرین را محکوم کرد و ادامه داد: عربستان و بحرین جنایات زیادی را در مقابل مردم بی پناه انجام دادند و قطعا حکومت های آن ها رو به زوال خواهد رفت چرا که وعده مسلم روایات دوام نداشتن حکومت های ظالم است.

وی با اشاره به تخلفات رخ داده در انتخابات گذشته، یادآور شد: تخلفات به اندازه تاثیر در نتیجه کلی انتخابات نبوده ولی انتظار مردم از دستگاه قضایی برخورد بدون ملاحظه با متخلفان است تا در سال های آینده چنین مواردی تکرار نشود.

امام جمعه تیران افزود: فضای رقابت و اختلافات دوران تبلیغات انتخاباتی باید کنار گذاشته شود تا با کمک یکدیگر آینده کشور را بسازیم که البته باید همواره از نقاط قوت دولت حمایت و تقدیر نموده و با انتقاد منصفانه از ضعف و کمبودها به دولت برای اداره کشور کمک کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار