خبرهای داغ:
نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه به راه های روستایی در حوزه انتخابیه اش تاکید کرد.
نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه به راه های روستایی در حوزه انتخابیه اش تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری نائینا، عباسعلی پوربافرانی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: ان شالله هیات رئیسه مجلس موضوع نظارت را در دستور کار مجلس قرار دهند تا بتوان شاد […]
کد خبر: ۸۸۶۷۹۲۰
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷

به گزارش پایگاه خبرگزاری بسيج، عباسعلی پوربافرانی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: ان شالله هیات رئیسه مجلس موضوع نظارت را در دستور کار مجلس قرار دهند تا بتوان شاد اعمال نظارت لازم از سوی قوه مقننه در کشور باشیم.

نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از تذکرات و سوالاتی که توسط نمایندگان مطرح می شود، بر این اساس است که می خواهد یک مسئله روز را حل کند، بنابراین باید در آن موقع مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه تذکر درخصوص آب آشامیدنی شهرستان های نائین و خورو بیابانک در رابطه با مقطع زمانی فعلی است، بنابر این نباید نوشدارو پس از مرگ سهراب برسد و هیات رئیسه تدبیری کند تا به موقع به تذکرات رسیدگی شود.

پوربافرانی افزود: علی رغم وسعت جغرافیایی زیاد مناطق نائین، خور و بیابانک، متاسفانه به راه های روستایی توجهی نشده است و مردم در این رابطه رضایت ندهند، بنابراین باید به مسائل راه های روستایی رسیدگی شود یا دستگاهی متولی این مهم شود که بتواند توجهات لازم را داشته باشد./

ارسال نظرات
پر بیننده ها