در راستای تجدید میثاق با مقام عظمای ولایت و همچنین زنده نگه داشتن یاد امام (ره)، ستاد کمیته ارتحال حوزه شهید مدرس در مورخ 9/3/ 96 در سالن جلسات شهید محمد رضا پور با حضور معاونت های اجرایی مربوطه و همچنین واحد خواهران برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۶۷۹۳۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، در راستای تجدید میثاق با مقام عظمای ولایت و همچنین زنده نگه داشتن یاد امام (ره)، ستاد کمیته ارتحال حوزه شهید مدرس  در مورخ 9/3/ 96 در سالن جلسات شهید محمد رضا پور با حضور معاونت های اجرایی مربوطه و همچنین واحد خواهران برگزار گردید. 

برگزاری بیست و هشتمین کمیته مراسم سالکرد ملکوتی حضرت امام(ره)

در این راستا مقرر گردید،معاونت فرهنگی کمیته ارتحال، کتابچه های جیبی  با عنوان (وصایای حضرت امام ره)را تهیه و در بین زائران در روز ارتحال پخش نماید .

علاوه بر این، دبیر کمیته ارتحال برادر بابایی اعلام نمودند که با توجه به اطلاع رسانی های قوی که هم در سطح شبکه های اجتماعی ،پیامک و نصب بنر در نقاطی از محل پایگاهای تابعه و مساجد انجام شده است، آخرین مهلت ثبت نام جهت اعزام روز شنبه  10 صبح بوده و به دلیل روزه داربودن زائرین تاکید داشتند که  معاونت امداد و نجات موظف  تیم مجهزی را جهت اعزام و رسیدگی به حال زائرین  فراخوان نماید.

از دیگر نکات مهم این کمیته  فراهم نمودن بسته های افطار به صورت متمرکز توسط معاونت آماد این کمیته که مقدمات آن فراهم شد  است .

دبیر کمیته ارتحال حوزه شهید مدرس اعلام نمود، تمام زائرین شرکت کننده در مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام  تحت پوشش بیمه  بسیجیان قرار گرفته  و این بیمه به مدت یکسال اعتبار دارد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها