رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در گفتگو با «بسیج»: عنوان کرد
سردار غلامی گفت: خدمت به محرومان و سازندگی کشور یکی از ارمانهای امام (ره) بود و بسیج سازندگی در بحث مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی نیز به خوبی ظاهر شده است.
کد خبر: ۸۸۶۷۹۴۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
سردار نعمان غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  با گرامی داشت بیست و هشتمین سالگرد رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی؛ امام خمینی(ره) گفت: امام(ره) همواره به معنای واقعی خود را در کنار مردم می‌دانستند و بین خود و مردم فاصله‌ نمی‌انداختند و مردم را از خود دور نمی‌ساختند و خود را در حقیقت سخنگوی خواست و اراده ملت می‌دانستند و ملت نیز چنین احساس و نگاهی به امام(ره) داشتند.
 
وی با بیان اینکه بسیج سازندگی همیشه در تلاش برای سازندگی کشور قدم برداشته است، افزود: خدمت به محرومان و سازندگی کشور یکی از ارمانهای امام (ره) بود و بسیج سازندگی در بحث مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی نیز به خوبی ظاهر شده است.
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی یا اور شد: هدف ما این است که مسئولان از ظرفیت‌های بسیج استفاده کنند؛ چراکه در این صورت می‌توان کارهای بزرگی انجام داد و اعتقاد خود ما این است که در هیچ بخشی مدعی نیستیم که به عنوان بسیج، متولی اشتغال، مسکن یا ... هستیم بلکه ما بازوی مردمی دستگاه‌ها هستیم.
ارسال نظرات