قرارگاه احمدی روشن طی یادداشتی منتشر کرد.
گفته‌ای رایج است که می‌گوید زمانی که قورباغه را داخل یک ماهی‌تابه پر از آب قرار می‌دهند و آب آن را به تدریج داغ می‌کنند، قورباغه نمی‌تواند متوجه افزایش تدریجی حرارت شود. او آنقدر می‌نشیند تا بمیرد!!
کد خبر: ۸۸۶۷۹۵۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، گفته‌ای رایج است که می‌گوید زمانی که قورباغه را داخل یک ماهی‌تابه پر از آب قرار می‌دهند و آب آن را به تدریج داغ می‌کنند، قورباغه نمی‌تواند متوجه افزایش تدریجی حرارت شود. او آنقدر می‌نشیند تا بمیرد!!

*دولت روحانی در عملکرد خود نشان داده استراتژی قورباغه آب‌پز را به‌خوبی بلد است و تا به این جا نیز به‌خوبی از آن نتیجه گرفته!

▫️این استراتژی در سه مرحله اجرا می‌شود:
اول، دمای حرارت آب را هم دمای بدن قورباغه می‌کنند. دولت با گرفتن موضع انقلابی و مطابق خواست مردم، از شدت فضای انتقادی عموم می‌کاهد!
دوم، به آرامی دمای آب را زیاد می‌کند. دولت از موضع انقلابی خود کوتاه آمده و با دادن آدرس غلط، افکار عمومی را منحرف می‌کند!
سوم، دمای آب را به نقطه جوش جوش می‌رساند. هدف از ابتدا هم گذاشتن قورباغه در دمای جوش بود، اما اگر از همان ابتدا قورباغه را در آب جوش می‌انداخت، با جهشی خارج می‌شد! با این استراتژی در عمل هدفی را که مدنظر داشت با بی‌حس کردن مخالفین محقق ساخته است!!

سند۲۰۳۰ اولین و آخرین اتفاق نبوده و نیست!! تازمانی که استراتژی قورباغه آب‌پز جوابگو باشد باید منتظر ۲۰۳۰های بعدی ماند.


بسیج دانشجویی
ارسال نظرات