سازمان بسیج کارگری کشور در آستانه رحلت امام(ره) بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۶۷۹۶۹
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج کارگری کشور در آستانه سالروز رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری: «امام بزرگوار، با همه وجود، از اسلام دم زد. امروز همه امام را با وجودشان و با دلشان قبول دارند. کلمات امام، کلمات واضحی است؛ محکمات و بیّنات است. فرمایشات امام، هنوز در فضا طنین افکن است. وصیتنامه امام، میثاق همیشگی امام با امّت است. همه باید این کلمات را درست بفهمیم و بر آن تدبّر کنیم، تا راه امام را اشتباه نکنیم. کسانی که دم از امام می زنند، اما حاضر نیستند فکر امام و راه امام را بپذیرند و به آن تن بدهند، اشتباه می کنند.»

همه ساله 14 خرداد یادآور عزیمتی ملال آور و جانکاه برای ملتی است که پانزدهم همان ماه در سال 42 با قیام خونین خود در اعتراض به بازداشت پیر جماران و کابوس سلطه طلبان، نقطه عطف پیروزی انقلاب اسلامی ایران را رقم زدند.

بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با ایجاد تحولی عظیم در جهان پرچم آزادی خواهی و حق طلبی جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآورد و با جمع کردن بساط ظلم و فساد و همچنین نظام سلطه به الگویی برای تمامی جوامع آزادی خواه تبدیل شده که هنوز بعد از گذشت بیش از 40 سال از انقلاب آثار آن را در سایر کشورها می بینیم.

خوشبختانه امروز شاهد این هستیم که فرزندان اسلام در فلسطین، یمن، بحرین و دیگر بلاد اسلامی به تاسی از نهضت اسلامی و آزادی خواه امام خمینی(ره) در برابر استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت می‌کنند و چشم به راه امامی دوخته‌اند که نوید بخش سعادتی ابدی خواهد بود.

یقینا تداوم این نهضت بعد از رحلت جانسوز آن امام همام با زعامت عالمانه و آگاهانه جانشین خلف و شایسته او حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) بوده و مردم ولایتمدار و انقلابی ایران نیز با پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری اجازه نخواهند داد تا آسیبی به مملکت برسد.

امروز رهبری عالمانه و حکیمانه مقام معظم رهبری و ولایت پذیری ملت انقلابی ایران باعث شده تا معادلات استکبار جهانی و همدستانشان در هم پیچیده شود و همچنان که در بهت و حیرت پیشروی جمهوری اسلامی ایران مانده‌اند ضربات سنگین و جبران ناپذیری را از جهات مختلف متحمل شوند.

جامعه کارگری ایران نیز در آستانه بیست و هشتمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب ضمن حضور در مرقد امام عزیزی که خود را وقف نظام و امت اسلامی کرد، از آحاد ملت شریف ایران دعوت می‌نماید تا با حضور گسترده خود مشت محکم دیگری را بر دهان یاوه گویان و چپاول‌گران مستکبر جهان بکوبند.


ارسال نظرات