امام جمعه طرقبه گفت: رمز موفقیت امام خمینی(ره) در مردمی و ساده زیست بودن است و همواره خطر تجمل برای مسئولان را در کنار خطر آمریکا، گوشزد می‌کردند لذا دولتی می تواند موفق باشد که هم در گفتار و هم در عمل به ولایت فقیه توجه داشته باشد و پشتیبانی کند.
کد خبر: ۸۸۶۸۰۱۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی نماز جمعه این هفته شهر طرقبه به امامت حجت‌الاسلام ایزدی امام جمعه طرقبه در مصلی این شهر و با حضور مردم شهیدپرور طرقبه برگزار شد.

وی با اشاره به صف آرایی همیشگی جریان حق و باطل در برابر یکدیگر و پیروزی جریان حق گفت: امام خمینی(ره) با اتکا به خدا و نهی از منکر به مبارزه با بت‌های داخلی و استعمار خارجی پرداخت و جنایات شاه را متذکر شد و درادامه انقلاب اسلامی را پایه‌گذاری کرد.

وی افزود: بذر انقلاب اسلامی در سال ۵۷ با عنایات الهی و کمک مردم به ثمر رسید لذا قدرت اسلام و انقلاب نیاز به حمایت مالی و جانی دارد که مردم در این امر دریغ نکردند و در دفاع مقدس نیز در میدان جهاد فداکاری کردند.

امام جمعه طرقبه با بیان اینکه همه امید دشمنان پس از این شکست‌ها در عرصه های مختلف نبرد با کشور برای پایان کار نظام اسلامی موضوع ارتحال امام(ره) بود اظهار کرد: همانند زمان پیامبر اکرم(ص) دشمن در این زمینه ناامید گشت و با درایت خبرگان بصیر ملت حتی برای یک روز هم پرچم رهبری روی زمین نماند و فردی شایسته، لایق و ذخیره الهی به عنوان رهبری انتخاب کردند.

وی افزود: پس ازگذشت ۲۸ سال از ارتحال امام(ره) رهبر معظم انقلاب مانند خورشید، انقلاب را روشنایی و هدایت می‌کند و مردم نیز پشتیبان این حرکت و افتخار آفرین هستند.

حجت الاسلام ایزدی با اشاره به کمک‌رسانی همگی بر دولت منتخب تصریح کرد: رمز موفقیت امام خمینی(ره) در مردمی و ساده زیست بودن است و همواره خطر تجمل برای مسئولان را در کنار خطر آمریکا، گوشزد می‌کردند لذا دولتی می تواند موفق باشد که هم در گفتار و هم در عمل به ولایت فقیه توجه داشته باشد و پشتیبانی کند.

وی دولت منتخب را خدمتگذار همه مردم کشور دانست و افزود: ارزشهای اسلامی باید در جامعه ایران حاکم شود و دولت باید بداند عزت و عظمت در گرو عمل به آیات قرآنی و رفع مشکلات مردم است نه در استکبار و تبعیت از آن.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها