مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیریک:

ما با دیدن امام خمینی (ره )ایمانمان را به پیامبران الهی تجدید کردیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیریک گفت: ما بادیدن امام خمینی (ره ) ایمانمان را به پیامبران الهی تجدید کردیم.
کد خبر: ۸۸۶۸۰۳۰
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان به مناسبت فرارسیدن سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی (ره) و شهدای15خرداد عنوان کرد:برای نسلی که امام خمینی را دیده‌اند، بحث از امام تنها یک بحث منطقی، عقلانی یا عاطفی نیست؛ بلکه سخن از جمیع این جنبه‌ها است.

وی با ذکر حدیث «هر کس بین خود و خدا را اصلاح کرده باشد، خداوند بین او و مردم را اصلاح می‌کند»، عنوان کرد: ما با دیدن امام خمینی، ایمان‌مان را به ائمه و پیامبران الهی تجدید کردیم و به بزرگواری آنان پی بردیم؛ امام راحل مصداق عینی این حدیث است و مهمترین جلوه شخصیت امام (ره)، بندگی خدا و رضای الهی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیریک، ادامه داد: امام خمینی (ره) یک سرمایه بزرگ است که هر کس به میزان توانش می‌تواند از این سرمایه استفاده کند؛ من برای بهره‌مندی از این سرمایه عظیم٬ مجموعه صحیفه امام(ره) را پیشنهاد می‌کنم.

اربابی با بیان اینکه صحیفه امام(ره) جلوه مکتوب شخصیت جامع امام خمینی(ره) است، خاطرنشان‌کرد: در واقع در این مجموعه ۲۲ جلدی هر آنچه از شخصیت و بیانات امام(ره) موجود است، گردهم آمده است و در حقیقت فارغ از هر نگاه سیاسی و...، مرور این صحیفه، انسان را به حیرت وا می‌دارد که یک انسان تا چه اندازه می‌تواند رشد کرده و جامع الاطراف باشد.

وی با اشاره به قیام ۱۵خرداد در سال ۴۲، گفت: شخصیت امام(ره) از نظر عاطفی به شهدای قیام 15 خرداد گره خورده بود و در آخر نیز رحلت ایشان به روز 15 خرداد گره خورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار