مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان گفت: در ماه مبارک رمضان می‌توانیم از گناهان خود توبه کنیم چراکه خداوند بخشنده است.
کد خبر: ۸۸۶۸۰۳۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،حجت الاسلام والمسلمین عباس شمس روزه را از مهمترین احکام اسلام واز فروع دین برشمرد و افزود: حکمت روزه در درجه ی اول تقویت ایمان وخدا ترسی بندگان است واخلاص،دوری از ریا وخودنمایی، همدردی با فقراوتنگدستان، تقویت روح صبر و بردباری، تندرستی و سلامت جسم و تعدیل غرائض شهوانی وفرصت دریافت پاداش از دیگر حکمت های روزه می باشد.


وی ادامه داد: خداوند متعال ماه رمضان را بهترین فرصت برای دریافت پاداش قرار داده است به طوری خداوند اراده کرده که به اعمال غیر اختیاری نیز پاداش دهد لذا رسول خدا (ص) در این باره می فرماید: نفس هایتان در این ماه تسبیح و خوابتان عبادت، اعمالتان پذیرفته و دعایتان مستجاب است.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان تلاوت قرآن، دعا وتصفیه جسم و روح را از دیگر فرصت های ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: مهمترین دستاورد این ماه توبه و انابه است به طوری که رسول خدا (ص) می فرماید هرکس ماه رمضان را روزه گیردو غریزه ی خود را حفظ کندو زبان خود را از گناه نگاه داردوآزارش را از مردم باز دارد خداوند گناهان گذشته و آینده اش را می آمرزد.

ارسال نظرات