احمد گلشاهی کریم با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای ترویج کرسی های تلاوت قرآن است گفت: میهمان هایی که در این ماه در برنامه ها شرکت می کنند باید میزبانان برای سال آینده شوند.
کد خبر: ۸۸۶۸۰۴۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
احمد گلشاهی کریم کارشناس فرهنگی و مداح اهل بیت در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت توسعه کرسی های تلاوت قرآن در مساجد با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای ترویج کرسی های تلاوت قرآن است گفت: میهمان هایی که در این ماه در برنامه ها شرکت می کنند باید میزبانان برای سال آینده شوند. برای این منظور باید آنها را در کارها مشارکت داد و برای همکاری از آنها استفاده کرد تا تاثیر بیشتر و بهتری بر روی مخاطبان داشته باشد.

کارشناس فرهنگی افزود: برگزار کنندگان کرسی های تلاوت قرآن باید از حسن خلق بالایی برخوردار باشند در غیر این صورت آفتی برای دور کردن جوانان از مساجد هستند.

وی با اشاره به نقش مجریان و عاملان برنامه های تلاوت در مساجد بیان داشت: خادمان اگر خوش اخلاق بوده و دارای روابط اجتماعی خوبی باشند می توانند جوانان را جذب کنند چرا که هر چقدر هم برنامه و صوت و تصویر و نور استاندارد باشد ولی مجریان برنامه دافعه داشته باشند تاثیر تلاوت ها بر روی مردم به ویژه نسل جوان کم می شود.

ارسال نظرات