سخنگوی سازمان اتش نشانی در گفتگو با «بسیج»مطرح کرد

تمهیدات سازمان آتش نشانی برای مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

جلال ملکی گفت: با توجه به اینکه مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) از ساعت 18 تا 20 روز یکشنبه 14 خرداد ماه برگزار خواهد شد، استقرار آتش نشانان هم تا پایان مراسم و تخلیه کامل جمعیت ادامه می یابد.
کد خبر: ۸۸۶۸۰۸۹
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تمهیدات این سازمان در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: امسال هم مانند سال های گذشته جمعیت زیادی از سراسر کشور برای مراسم گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) به حرم مطهر امام خواهند آمد لذا تامین ایمنی مراسم به سازمان آتش نشانی تهران واگذار شده است.

وی با بیان این مطلب افزود: 123 ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر تهران در آماده باش کامل هستند و همچنین ایستگاه 50 در محوطه حرم مطهر در آماده باش می باشد.

ملکی خاطر نشان کرد: 250 دستگاه خودرو سبک، سنگین، تانکر و موتورسیکلت در نقاط مختلفی از حرم مطهر امام خمینی مستقر هستند و بیش از 570 آتش نشان در داخل و خارج حرم مطهر حضور داشته و ایمنی مراسم سالگرد ارتحال را تامین می‌کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در رابطه با استقرار آتش نشانان در بخش داخلی حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: این استقرار در صحن شرقی و غربی حرم مطهر و پارکینگ‌ها و بخش‌های داخلی انجام شده و 24 دستگاه خودروی سنگین با 80 آتش نشان در نقاط مختلف حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: 30 نیروی پیاده آتش نشان به همراه خاموش کننده دستی در بخش‌های مسقف و داخلی حضور دارند و استقرار در این بخش از ساعت 10 صبح روز یکشنبه آغاز خواهد شد.

ملکی یادآور شد: با توجه به اینکه مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) از ساعت 18 تا 20 روز یکشنبه 14 خرداد ماه برگزار خواهد شد، استقرار آتش نشانان هم تا پایان مراسم و تخلیه کامل جمعیت ادامه می یابد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه مدیران ارشد و فرماندهان موظف به گشت‌زنی در محدوده حرم مطهر و محل برگزاری مراسم نسبت به استقرار نیروها و نحوه ایمنی محل نظارت شدند تصریح کرد: کارشناسان آتش نشانی از روزها قبل نیز نظرات خود درباره ایمنی محل برگزاری مراسم را ارائه کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار