اردوهای جهادی دانش آموزی در شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۶۸۰۹۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه اردوهای بسیج سازندگی(طرح هجرت3) دانش آموزی با حضور معاونت پرورشی آموزش و پرورش، سرپرست بسیج دانش آموزی حوزه ایمان و مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود در آموزش و پرورش شاهرود برگزار شد.

در این جلسه در خصوص نحوه برگزاری اردوهای جهادی و عرصه های فعالیت دانش آموزان بحث و تبادل نظر انجام شد.

حسین ابوذری مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود در این جلسه با بیان اینکه اردوهای جهادی بسیج سازندگی در قالب طرح هجرت 3 در مدارس برگزار می شود افزود: مرمت،بهسازی و زیباسازی مدارس با مشارکت دانش آموزان از اهداف برگزاری این اردوهاست.

وی افزود: امسال با توجه به امکانات اردوهای سه و ده روزه برای دانش آموزی در نظر گرفته شده که اولویت با مناطق محروم و حاشیه شهر می باشد.

سیدمحمدرضا کریمی معاون پرورشی آموزش و پرورش شاهرود نیز در این جلسه با بیان اینکه این اردوها در نقش آفرینی دانش آموزان در زیباسازی محیط تحصیل خود نقش دارد افزود: این برنامه فرهنگ سازی در بین دانش آموزان برای نگهداری صحیح مدارس و محیط تحصیلشان است و آموزش و پرورش از این برنامه ها پشتیبانی می کند.

وی افزود: اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان دغدغه ای است و اجرای چنین برنامه هایی که در قالب اردوهای جهادی و خدمت رسانی و فرهنگی است در پُر کردن اوقات فراغت دانش آموزان نقش سازنده ای دارد.

ولی الله غلامی سرپرست بسیج دانش آموزی حوزه ایمان نیز در این جلسه با اشاره به آغاز ثبت نام دانش آموزان در این طرح گفت: ثبت نام دانش آموزان علاقمند به حضور در اردوهای جهادی در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم با جذب دانش آموزان بیشتر در عرصه خدمت رسانی به جامعه و به خصوص آموزش و پرورش گام برداریم.

وی با بیان اینکه امسال 790 روز اردوی جهادی به ما اختصاص یافته است بیان کرد: امیدواریم با حضور دانش آموزان و تعیین عرصه ها فعالیت بتوانیم گام موثری در بهسازی و زیباسازی مدارس حاشیه شهر و روستاها و مناطق کم برخوردار برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها