خبرهای داغ:
مرتضی میرباقری:

"پایش" و "ثریا" قطعا پخش خواهند شد

معاونت سیمای رسانه ملی با بیان اینکه تولید سریال حضرت موسی احتمالاً سال دیگر آغاز خواهد شد از انجام مراحل پیش تولید این سریال در سال ۹۶ خبر داد. وی همچنین بر روی پخش برنامه های پایش و ثریا تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۶۸۰۹۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی با بیان اینکه سازمان صدا و سیما در مورد ساخت سریال حضرت موسی بسیار جدی است گفت: «رسانه ملی حتماً می‌خواهد در باره مراحل مختلف تولید مجموعه حضرت موسی سریع تصمیم بگیرد و موانع را بر طرف کند. من فکر می‌کنم در رابطه با این سریال تا امروز بیش از 10 جلسه در سیما فیلم گذاشته شده تا موانع کار برطرف شود چرا که این سریال باید کار کیفی قابل اعتنا و توسط عواملی حرفه ساخته شود و نظارت کافی نیز بر روی آنها وجود داشته باشد.» 

وی در مورد زمان کلید خوردن سریال حضرت موسی گفت: «ما باید موانع تولید این سریال را مرتفع بکنیم که کار جلو برود برای همین بعید می‌دانم تا آخر امسال این سریال کلید بخورد، ولی پیش تولیدش مانند انتخاب لوکیشن‌ها و بازیگران امسال انتخاب می‌شوند. سریال حضرت موسی جزو کارهای روی میز صدا و سیما است و ما تلاشمان را در راستای تولید سریعتر این مجموعه انجام می‌دهیم. خوشبختانه هیچ مشکلی از نظر منابع مالی برای این سریال نداریم.»

معاون سیمای رسانه ملی با بیان اینکه سریال حضرت موسی در کنار  سریال‌های الف‌های ویژه دیگر باید ساخته شود گفت: «در کنار سریال‌های الف ویژه، سریال‌های الف هم وجود دارد که باید برای آنها نیز برنامه ریزی شود. ما امیدوار هستیم با تصمیمات کارشناسی و حرفه ای کار را جلو ببریم.

برنامه پایش و ثریا قطعا پخش خواهند شد

میرباقری در مورد دو برنامه اقتصادی پایش و ثریا که مدتی است در جدول پخش حضور ندارند گفت: «برنامه پایش قطعا پخش خواهد شد. من فکر می‌کنم علت پخش نشدن این برنامه عوامل این برنامه هستند که به ساخت برنامه‌های دیگری مشغولند.

معاون سیما در‌باره برنامه ثریا نیز گفت: «برای پخش برنامه ثریا هم مشکلی نداریم. اما شما می‌دانید که این سازمان نمی‌تواند شلخته اداره شود و یک چارچوب باید داشته باشد. سازمان سیما سیاست‌ها، اهداف، رویکردها و برنامه‌های مختلفی دارد. ما در سازمان معاونت‌های مختلفی داریم. همه کارها در معاونت سیما انجام نمی‌شود یک سری کارها در معاونت استان‌ها و یا در رادیو انجام می‌شود. در معاونت سیما هم همه کارها در یک شبکه انجام نمی‌شود. انواع شبکه داریم و البته در یک شبکه هم همه کارها در یک گروه انجام نمی‌شود  و در گروه‌ها هم همه کارها توسط یک تهیه کننده انجام نمی‌شود. برای همین دوستان ما که توانایی و ظرفیت کار جمعی سیستمی را داشته باشند نباید تکروی کنند  و ملزم هستند در چارچوب‌های اساسی و متناسب با اهدافی که نظام دارد  و خط مشیهایی که مقام معظم رهبری تعیین میکند حرکت کنند. به محض اینکه این چارچوب‌ها به هم بخورد، شاید اتفاق بیفتد که کسی دوست داشته باشد همه کارها را خودش بکند و در مورد همه چیز نظر بدهد. ولی وقتی ما صدها جا داریم برای کارهای مختلف اگر افراد کار خودشان را انجام ندهند و بخواهند در عرصه های دیگر هم ورود بکنند سیستم را به هم می‌زنند.»

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار