سرپرست بسیج دانش آموزی شاهرود خبر داد:

برگزاری اعتکاف دانش آموزی در دهه سوم ماه رمضان در شاهرود

سرگرد پاسدار غلامی گفت: اعتکاف دانش آموزی در دهه سوم ماه مبارک رمضان به همت تشکل های دانش آموزی شاهرود اجرا می شود.
کد خبر: ۸۸۶۸۱۰۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

ولی الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری جلسه اعتکاف دانش آموزی شاهرود به میزبانی معاونت پرورشی آموزش و پرورش شاهرود اظهار کرد: در این جلسه که نمایندگان تشکل های دانش آموزی و گروه فرهنگی تبلیغی راه انتظار قم حضور داشتند مقرر شد اعتکاف دانش آموزی 25 تا 27 ماه مبارک رمضان برگزار شود.

وی افزود: این اعتکاف برای دختران و پسران بصورت مجزا و با همهانگی های انجام شده در مسجد ابوالفضل(ع) و مسجد دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار خواهد شد.

غلامی خاطر نشان کرد: ثبت نام از دانش آموزان علاقمند در کانون ملی شهید بهشتی و دارالقرآن امام خمینی(ره) و دبیرستان های سطح شهر با هزینه ثبت نام ده هزار تومان انجام می شود.

وی تصریح کرد: تلاش داریم امسال نیز مانند سنوات گذشته با همکاری گروه فرهگی تبلیغی راه انتظار برنامه های متنوع و مفیدی را برای دانش آموزان برگزار نماییم و شاهد استقبال خوب دانش آموزان مانند گذشته باشیم.

سرپرست بسیج دانش آموزی شاهرود با بیان اینکه توجه به معنویات در جامعه و به خصوص نسل جوان بسیار مهم است عنوان کرد: امروز دشمنان تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا نسل جوان ما را از دین جدا کنند و باید ما تلاش کنیم تا از فرصت هایی مانند ماه رمضان برای پیوند هر چه بیشتر نسل جوان با معنویات و دین استفاده کنیم که یکی از راههای آن اعتکاف رمضانیه است که سفارش نیز شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار