خبرهای داغ:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: آشنایی نوجوانان و جوانان با آیات و مفاهیم قرآن شخصیت دیندار و صالح را در وجود نسل آینده کشور نهادینه می کند.
کد خبر: ۸۸۶۸۱۱۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با ماه مبارک رمضان نخستین محفل آُنس با قرآن سپاه فجر استان فارس با حضور حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر و پاسدارارن استان فارس در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) شیراز برگزار شد.

حجت الاسلام حاجی زاده در حاشیه برگزاری این آئین با بیان اینکه ماه رمضان بهترین فرصت برای اُنس با قرآن و معارف اهل بیت (علیهم السلام) است، گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه یکی از مسئل مهمی است که باید مورد توجه مسئولان کشور قرار بگیرد در حقیقت قرآن کریم بهترین منبع برای تعریف سَبکِ زندگی اسلامی و راه دستیابی به سعادت دنیا و آخرت است.

وی خاطرنشان کرد: آشنایی نوجوانان و جوانان با آیات و مفاهیم قرآن نه تنها آنان را از آسیب های اخلاقی و اجتماعی مصون می کند بلکه شخصیت دیندار و صالح را در وجود نسل آینده کشور نهادینه می کند.

وی با تاکید بر اینکه قرآن یکی از مبانی اصلی اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان است، گفت: حذف و کمرنگ کردن فرهنگ و مبانی قرآنی از جامعه ایران  یکی از محورهای اصلی توطئه آفرینی استکبار جهانی بر علیه ملت ایران است.

وی با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم و مسئولان کشور درباره طرح های آموزشی و فرهنگی ارائه شده از سوی سازمان های بین المللی، گفت: تاثیرگذاری بر فرآیند آموزش و پروش یکی از راهبردهای کشورهای غربی برای تغییر باورها و ارزش های جامعه اسلامی ایران است که در قالب ارائه طرح ها و سندهایی نظیر سند 2030 دنبال می شود.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه مفاد سند 2030 با هدف تاثیرگذاری بر فکر، فرهنگ، نگاه و سلیقه‌ی نسل نوجوان و جوان کشورها تدوین شده اند، گفت: مفاد این سند که از سوی کشورهای غربی تدوین شده اند با فرهنگ و ارزش های ایرانی و اسلامی جامعه ایران مغایرت دارد.

وی با انتقاد از تصویب و اجرای این سند توسط برخی مسئولان بدون بررسی مفاد آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: ترویج بی‌دینی، آموزش معلمان به شیوه‌ی غربی، سکولار بودن و حذف آیات جهاد و ممنوعیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله موارد متضادی است که این سند با فرهنگ اسلامی ایرانی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر افزود: جمهوری اسلامی ایران دارای خط مشی مشخص و سندهای بالادستی جامع است و هرگز تسلیم خواسته های کشورهای غربی نخواهد شد.

حجت الاسلام حاجی زاده  با بیان اینکه اکثریت سازمان های بین المللی تحت نفوذ کشورهای غربی و استکبار جهانی هستند، خاطرنشان کرد: هدف اصلی سند 2030 تغییر همه جانبه هویت و ارزش های جوامع و ملت ها به گزینه مطلوب و تابع کشورهای غربی است که در واژه شهروند جهانی به آن اشاره شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها