مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نظرآباد؛
حجت الاسلام حسین فلاح نژاد گفت: از اولین روزی که نهضت اسلامی در ایران به رهبری امام راحل آغاز شد، یکی از اصلی ترین سفارشات حضرت امام که به آن تاکید داشتند، وحدت مسلمین در سرتاسر عالم و کوتاه کردن دست قدرتهای ستمگر و تجاوز از سر مسلمانان بود.
کد خبر: ۸۸۶۸۱۲۷
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
حجت الاسلام حسین فلاح نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نظرآباد به مناسبت فرا رسیدن سالروز قیام 15 خرداد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کرج گفت:  قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ روز قیام خونین مردم جان بر کفی است که با شعار اسلام و برای احیای اسلام ناب به میدان آمدند تا سلطه طاغوت چند صد ساله را از کشورشان برچیند.

قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نقطه عطف در آغاز انقلاب اسلامی بود(منتشر نشود)

وی افزود: پانزدهم خرداد ، یادگاری است از پیوند عمیق معنوی توده های مختلف و بزرگ مردم کشور ، و عکس العملی است از احساسات عمیق مذهبی مردم ایران و  غایه ای است از به پاخاستن ملتی که میخواستند ریشه ظلم و ستم قطع کنند.

فلاح نژاد بااشاره‌ای به ویژگی های خط امام خمینی(ره) یکی از آنها را ،ایستادگی در برابر قدرتهای استکباری دانست و گفت: رمز اساسی کار و پیشرفت امام رحمت الله این بود که دشمن را شناخت و با همه قدرت استقامت و بدون کمترین اعتماد به دشمن در مقابل او ایستاد .

وی التزام به اسلام ناب محمدی واصرار بر وحدت ملی و اسلام را از دیگر ویژگی های خط امام برشمرد و تصریح کرد: از اولین روزی که نهضت اسلامی در ایران به رهبری امام راحل آغاز شد، یکی از اصلی ترین سفارشات حضرت امام که به آن تاکید داشتند،  وحدت مسلمین در سرتاسر عالم و کوتاه کردن دست قدرتهای ستمگر و تجاوز از سر مسلمانان بود.

خبرنگار بسیجی: عزتی 


ارسال نظرات
پر بیننده ها