مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان البرز از آماده‌باش نیروهای امدادی برای خدمت‌رسانی به زائران حرم حضرت امام (ره) خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۸۱۵۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،؛دکتر ناصر چرخ‌ساز با اشاره به هم‌جواری استان البرز و تهران، اظهار کرد: هرساله شمار زیادی از زائران حرم امام خمینی (ره) از طریق محورهای مواصلاتی البرز ازجمله آزادراه‌های قزوین - کرج و کرج - تهران و محور کرج - چالوس در این مراسم ارتحال امام حضور می‌یابند.

آماده‌باش هلال‌احمر البرز برای خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر

وی با اشاره به‌پیش بینی‌های انجام‌شده و عبور زائرانی از استان‌های شمالی، شمال غربی و غربی از البرز اشاره کرد و گفت: هلال‌احمر برای تأمین سلامت و امنیت زائران برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار خود دارد.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان با ورود نخستین کاروان زائران همه نیروهای امدادی به حالت آماده‌باش درآمده و اجرای برنامه‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد.

چرخ‌ساز به دیدار ۷۰ نفر از جوانان هلال‌احمر البرز با یادگار امام راحل اشاره کرد و گفت: با توجه به مکان تعیین‌شده درب شماره سه در ضلع شرقی مرقد حضرت امام راحل ویژه استان البرز است.

وی اعزام ۵۷ نفر از کارکنان و نجات گران، سه دستگاه خودروی آمبولانس، چهار دستگاه خودروی کمک دار و برپایی ۱۰ تخت چادر برای ایستگاه سلامت را ازجمله برنامه‌های این جمعیت اعلام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان البرز گفت: علاوه بر پایگاه‌های ثابت مستقر در محورهای مواصلاتی استان چند پایگاه سیار ویژه این ایام از سوی جمعیت هلال‌احمر البرز در آزادراه قزوین - کرج، کرج - تهران، جاده اشتهارد و جاده چالوس مستقر خواهند شد که در صورت لزوم وظیفه امدادرسانی به زائران را بر عهده‌دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها