خبرهای داغ:
همزمان با مراسم جشن رمضان در غرفه حامی آرزوها

تحقق رویای ۱۰ هزار یتیم

آرزوی بیش از 10 هزار کودک یتیم و مشمول طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران با همکاری خیران در جشن رمضان برآورده می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۸۱۵۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن ولیئی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در مورد برگزاری جشن آرزوها در ماه مبارک رمضان و برآورده شدن آرزوی کودکان تحت حمایت این نهاد، اظهار کرد: نیکوکاران با اطلاع از آرزوی کودکان تحت حمایت این نهاد نسبت به برآورده کردن آنها اقدام می کنند؛ پیش از این از ایتام خواسته شده بود که آرزوهای خود را درقالب دل نوشته بنویسند.

وی افزود: در همین جهت سال گذشته طی این اقدام در ایام ماه مبارک رمضان در غرفه حامی آرزوهای جشن رمضان بیش ازیک هزار و 200 نیکوکار برای برآورده کردن آرزوی ایتام و کودکان دارای سرپرست ناتوان اقدام کردند.

ولیئی با اشاره به اینکه آرزوی حدود 500  کودک در همین مدت زمان برآورده شد،تصریح کرد: دوچرخه، تبلت، تلویزیون و انواع اسباب‌بازی از جمله هدایایی بود که خیران در جهت برآورده کردن آرزوها به  کودکان تحت حمایت این نهاد اهداء کردند  و همچنان برآورده کردن آرزوهای کودکان توسط نیکوکاران در ماه رمضان امسال در غرفه حامی آرزوها جشن رمضان ادامه دارد.

وی از برگزاری مراسم جشن آرزوها در دو پایگاه  دیگر همزمان با این مراسم معنوی خبر داد و گفت: در پارک طبیعت ( آب و آتش) در غرفه حامی آروزها و در پارک ارم در غرفه تونل آرزوها  برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح اکرام تاکنون حدود یکصد هزار حامی نیکوکار با کمیته امداد استان تهران همکاری می‌کنند، تأکید کرد: خوشبختانه مشکلات عدیده‌ای از کودکان یتیم و دارای سرپرست ناتوان برطرف و مساعدت‌های معنوی و مادی شایسته‌ای به خانواده‌های نیازمند در طی سالهای اجرای این طرح در کمیته امداد ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح اکرام ایتام همچنین طرح محسنین، عدالت اجتماعی توسعه و مسیر فقرزدایی هموارتر می‌شود؛ اجرای این طرح باعث کاهش تبعات فردی، اجتماعی و اقتصادی فقدان پدر یا مادر در تربیت فرزندان و تعالی خانواده در جامعه می‌شود.

ولیئی بیان کرد: شهروندان استان تهران می توانند برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین و  حمایت از یک یا چند فرزند معنوی، برآورده کردن آرزوها کودکان مورد حمایت با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سطح شهر تهران و شهرستانهای تابعه و یا با سامانه  گویای 7355 تماس بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار