خبرهای داغ:
مدیرکل گمرکات استان قم خبر داد
مدیرکل گمرکات استان قم با تاکید بر اینکه تشریفات اضافی در گمرک‌های استانی حذف شده است، گفت: صادرات استان به میزانی رسیده که علاوه بر تقویت نظارت‌های الکترونیک باید برنامه‌های جدیدی را برای تسهیل روند انتقال کالاها در دستور کار قرار دهیم.
کد خبر: ۸۸۶۸۱۷۴
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
حذف تشریفات اضافی در گمرکات استانی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسن یاسری با بیان اینکه گمرک برای مطلوب‌سازی فضای کسب و کار استان تلاش‌های بسیاری انجام داده است، اظهار کرد: بهبود شاخص‌های تجاری کشور و حذف مجوزهای اضافه توانسته به بهبود فضای کسب و کار کمک کند.

وی با اشاره به اینکه اداره‌کل گمرکات تا کنون برنامه‌های مطلوبی را برای کاهش تخلفات دنبال کرده است، اضافه کرد: اکنون با استفاده از اظهارنامه‌ها توانسته ایم در کاهش تخلفات گام‌های مطلوبی را برداریم.

مدیرکل گمرکات استان قم با تاکید بر اینکه تشریفات اضافی در گمرک‌های استانی حذف شده است، تصریح کرد: صادرات استان به میزانی رسیده که علاوه بر تقویت نظارت‌های الکترونیک باید برنامه‌های جدیدی را برای تسهیل روند انتقال کالاها در دستور کار قرار دهیم.

وی از الکترونیکی شدن کنترل فاکتورها بدون تبادل‌های فیزیکی و دسترسی به آمار تجارت خارجی به صورت روزانه یاد کرد و گفت: این اقدامات در راستای افزایش شفاف‌سازی انجام شده و به صورت مطلوبی مورد استقبال قرار گرفته است.

یاسری جلوگیری از انتقال داروهای غیرمجاز بدون شناسه را یکی دیگر از اقدامات انجام شده توسط اداره‌کل گمرکات استان قم برشمرد و عنوان کرد: برای کاهش تخلفات باید از ظرفیت مجموعه‌های مختلف استان استفاده کنیم.

ارسال نظرات