خبرهای داغ:
با سخنرانی آیت‌الله استادی انجام می‌شود

برگزاری همایش «حماسه حسینی، قیام خمینی(ره)» در قم

همایش «حماسه حسینی، قیام خمینی(ره)» به مناسبت 15 خردادماه و با سخنرانی آیت‌الله رضا استادی عضو شورای عالی حوزه علمیه در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۸۱۷۹
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
برگزاری همایش «حماسه حسینی، قیام خمینی(ره)» در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید احسان سرکشیکیان با اشاره به برگزاری همایش حماسه حسینی، قیام خمینی(ره) به منظور گرامیداشت یوم‌الله 15 خرداد تصریح کرد: این همایش روز دوشنبه 15 خردادماه از ساعت 17:30 دقیقه با حضور آحاد مختلف مردم به ویژه هیأت‌های مذهبی، مداحان اهل‌بیت(ع) و روحانیون در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: آیت‌الله رضا استادی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه سخنران همایش حماسه حسینی، قیام خمینی(ره) است و علی انسانی و رضا ایزدی نیز در این مراسم به مدیحه‌سرایی خواهند پرداخت.

دبیر اجرایی همایش حماسه حسین، قیام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه شهروندان شهر کریمه اهل بیت(ع) از دوره نخست این همایش در سال گذشته استقبال پر شوری داشتند، عنوان کرد: امیدواریم امسال نیز همانند سال گذشته آحاد مردم در این مراسم حضور مطلوبی داشته باشند.

وی بر لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و امام راحل تاکید کرد و گفت: رهبر انقلاب اسلامی در فرمایشات مختلف خود به این موضوع تاکید داشته‌اند به همین علت امیدواریم با برگزاری این همایش‌های مردمی به توانیم در راستای تحقق این هدف گام برداریم.

سرکشیکیان با بیان اینکه قیام 15 خرداد از قیام عاشورا نشأت گرفته است، مطرح کرد: آموزه‌های این قیام باید برای اقشار مختلف مردم تبیین شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار