علی‌اکبر بادامه‌جاه ؛

دانشجویان از قوه قضائیه می‌خواهند با مفسدان دانشگاه آزاد از هر خانواده وبا هر پستی که بوده‌اند برخورد کند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌جنوب گفت: دانشجویان از قوه قضائیه می‌خواهند با مفسدان دانشگاه ازاد از هر خانواده وبا هر پستی که بوده‌اند برخورد کند.
کد خبر: ۸۸۶۸۲۱۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
به
 گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ علی‌اکبر بادامه‌جاه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌جنوب درباره اقدامات ولایتی در دانشگاه ازاد اسلامی و عزل میرزاده، گفت: از آقای روحانی و هم از آقای سید حسن خمینی به عنوان نماینده بیت حضرت امام (ره) انتظار است که از فساد طرفداری نکنند.

وی ادامه داد: بسیاری از  فساد مالی آقای میرزاده اطلاع دارند و از این موضوع با خبر بودند و آقای ولایتی با جسارت در مقابل این مسئله ایستادد و در حال مبارزه کردن است و به همین دلیل عده‌ای سعی کردند مقابل وی بایستند و برایش هزینه ایجاد کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌جنوب خاطر نشان کرد: دانشجویان از قوه قضائیه می‌خواهند با مفسدان دانشگاه ازاد از هر خانواده وبا هر پستی که بوده‌اند برخورد کند. دانشجویی که به سختی شهریه را تامین کرده و پرداخت می‌کند قطعا دوست ندارد که عده‌ای از شهریه او سوء استفاده کرده و برای معیشت خود کار اقتصادی کنند.

بادامه جاه بیان داشت: امیدواریم روند تغییرات مسئولین دانشگاه آزاد در جهت اصلاح و مبارزه با فساد همچنان به همین کیفیت ادامه پیدا کند و این جنجال های رسانه ای و فشار‌های بیرون تاثیری روی این روند نداشته باشد. روندی که زمینه ساز تبدیل دانشگاه آزاد به یک واحد آکادمیک معتبر و مطلوب خواهد شد نه بنگاهی اقتصادی برای درآمد سازی عده ای خاص.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
آخرین اخبار