مدیر‌عامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان‌:

اداره کردن کلینیک تخصصی مهرانه توسط خود خیران یکی از مشخصه های بارز این انجمن می باشد

حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان اظهار داشت: جنبه حمایتی داشتن فعالیت‌های مهرانه، پذیرش بیماران سرطانی کشور و اداره کردن کلینیک تخصصی مهرانه توسط خود خیران، 3 مشخصه بارز انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان است.
کد خبر: ۸۸۶۸۲۳۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه در مراسم بازدید معاون دیوان عدالت اداری کشور از کلینیک رادیوتراپی مهرانه با اشاره به هدف گذاری دست اندرکاران و متخصصان این مجموعه برای گام برداشتن در مسیر پیشگیری از ابتلا به سرطان گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته بنا داریم اواخر سال 98 یا ابتدای سال 99 مرکز تحقیقات و پژوهش در حوزه بیماری سرطان را راه اندازی نماییم.

مهندس اصغر وثوق بر لزوم بهره مندی از تخصص ها و دانش های اساتید و متخصصان امر برای پیشبرد اهداف و خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

وی در ادامه افزود: انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی افتخار دارد که از زمان تاسیس تا‌کنون توانسته است علاوه بر برطرف کردن مشکلات بیماران تحت پوشش و آگاهی دهی، در راستای پیشگیری و کنترل و درمان بیماری سرطان، به توسعه فرهنگ‌سازی در سطح شهر نیز بپردازد.

مدیر‌عامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان اظهار داشت: جنبه حمایتی داشتن فعالیت‌های مهرانه، پذیرش بیماران سرطانی کشور و اداره کردن کلینیک تخصصی مهرانه توسط خود خیران، 3 مشخصه بارز انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار