خبرهای داغ:
مدیر تامین مسکن و امور ساختمان کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه در سال گذشته 664 واحد مسکونی برای مددجویان شهری و روستائی ساخته و یا خریداری شده است، گفت: طی این مدت بیش از 66 میلیارد ریال برای خرید و ساخت مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.
کد خبر: ۸۸۶۸۲۴۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، ناصر رمضانی با بیان اینکه در سال گذشته سه هزار و 588 واحد مسکونی مددجویان تعمیر و تکمیل شده است، افزود: 29 میلیارد ریال برای تعمیر و تکمیل مسکن مددجویان هزینه شده است.

وی تعمير و بازسازي مسکن مددجويان، ساخت سرويس بهداشتي، پرداخت وام مسکن، بهسازی منازل مددجویان ساکن روستا و مناطق محروم را از ديگر اقدامات این نهاد عنوان و خاطرنشان کرد: تامین سرپناه برای مددجویان یكی از اولویت های مهم كمیته امداد استان است.

مدیر تامین مسکن و امور ساختمان کمیته امداد استان با اعلام اینکه طرح رضوان با هدف كمك به تامین مسكن مددجویان تحت حمایت، اجرا می شود، بیان کرد: خیران استان طی سال 95 در قالب طرح رضوان بیش از 42 میلیارد ریال به مسکن نیازمندان کمک کرده اند.

رمضانی با اشاره به اینکه ارتقای سطح کیفی ساختمان‌ها، رعایت اصول فنی، تهیه نقشه مناسب و نظارت دقیق بر مراحل ساخت منازل مددجویی از جمله مواردی است که با دقت اجرا می‌شود،خاطرنشان کرد: ایجاد سرپناه و ساخت مسکن برای مددجویان یکی از مهم ترین دغدغه‌های این نهاد است تا خانواده‌های فاقد مسکن مناسب از سرپناهی مستحکم و مقاوم بهره‌مند شوند.

وی با اعلام اینکه پیش بینی می شود امسال 320 واحد مسکونی برای مددجویان شهری و 183 واحد مسکونی نیز برای مددجویان روستائی خریداری و یا ساخته شود، تاکید کرد: برای خرید و ساخت مسکن مددجویان شهری 80 میلیارد ریال و برای احداث مسکن مددجویان روستائی بیش از 27 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

رمضانی با بیان اینکه امسال برای تکمیل 50 ساختمان نیمه تمام شهری و روستائی بیش از چهار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است،اظهار کرد: در سال جاری 480 ودیعه مسکن به مبلغ 125 میلیارد ریال برای کمک به اسکان مددجویان شهری اختصاص یافته است.

ارسال نظرات