معاون پژوهش و پیشگیری دیوان عدالت اداری کشور و عضو انجمن مددکاران ایران ‌از کلینیک رادیوتراپی مهرانه بازدید کرد.
کد خبر: ۸۸۶۸۲۴۴
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون پژوهش و پیشگیری دیوان عدالت اداری کشور و عضو انجمن مددکاران ایران در مراسم بازدید از کلینیک رادیوتراپی مهرانه با عنوان اینکه " مردم زنجان در میهمان نوازی شهره هستند و باید به عنوان یک شیعه به مهرانه افتخار کنیم" گفت: مهرانه نام مقدس خدایی است.

خسرو کریمی زاده ضمن ابراز خرسندی از حضور در مجموعه مهرانه برای بنیانگذاران و خیران انجمن آرزوی صحت و سلامتی کرد.

محمدرضا معینی، مدیر داخلی کلینیک رادیوتراپی مهرانه نیز ضمن ارائه توضیحاتی از نحوه فعالیت متخصصان در اتاق فیزیک پزشکی عنوان کرد: در مرکز رادیوتراپی مهرانه سی.تی اسکن با شرایط خاص (خط کشی روی بدن بیمار) صورت می‌گیرد، در این اتاق با هدف شناسایی محل تومور سرطانی این مهم با هدف رساندن بیشترین دز دارو به محل تومور سرطانی و کمترین دز به سایر اقسام بدن بیمار مبتلا به سرطان عملیاتی می‌گردد.

معینی ادامه داد: این مهم پایه کار و اساس کار رادیوتراپی است. اگر این کار با اشتباه و خطا همراه باشد ادامه روند درمان اشتباه خواهد بود، معتقدیم کوچکترین کار خطا خیانت به بیمار است.

وی با بیان این‌که لیست نوبت در مرکز رادیوتراپی مهرانه وجود ندارد و تمامی بیماران اقصی نقاط کشور پذیرش می شوند، ابراز کرد: پروسه درمان در این مرکز شنبه تا چهارشنبه می باشد.

ارسال نظرات