خبرهای داغ:
رئيس دفتر سياسي قرارگاه عملياتي لشگر 116 زرهي قزوين:
رئيس دفتر سياسي قرارگاه عملياتي لشگر 116 زرهي قزوين گفت: جهاد حضرت امام خميني (ره) آنقدر مقتدرانه و بي عيب و نقص است كه در اولين سخنراني خود در جمع مردم بعد از بازگشت به ميهن بدون هيچ ترسي مي گويد من به پشتوانه اين ملت در دهان دولت ميزنم .
کد خبر: ۸۸۶۸۲۵۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام محمد محمدی رئيس دفتر سياسي قرارگاه عملياتي لشگر 116 زرهي قزوين در مراسم سالگرد ارتحال بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران به زندگي قرآني امام اشاره كرد و گفت: حضرت امام خميني (ره) از آنجا كه خودش شخصيت جامعي بود از جمله در نگاه به قرآن هم يك نگاه جامعي داشت.

حجت الاسلام محمد محمدي  افزود: حضرت امام  خميني (ره) مفسري  نيست كه يك دوره تغييري از خودش به يادگار گذاشته باشد اما همه مي دانيم و آثارشان گواهي ميدهد كه اهتمام فراواني به قرآن داشت و اهل قرآن بود.

 وي در ادامه از  جهاد رهبر كبير انقلاب گفت و تصريح كرد: جهاد حضرت امام خميني (ره)  آنقدر مقتدرانه و بي عيب و نقص است كه در اولين سخنراني خود در جمع مردم بعد از بازگشت به ميهن  بدون هيچ ترسي مي گويد من به پشتوانه اين ملت در دهان دولت ميزنم .

رئيس دفتر سياسي قرارگاه عملياتي لشگر 116 زرهي قزوين  به برخي از صحبت هاي حضرت امام خميني (ره) تاكيد كرد و افزود : وصيت حضرت امام (ره) را هرگز نبايد فراموش كرد؛ايشان هميشه تاكييد داشتند كه نبايد به امريكا و اسرائيل و كشورهاي بيگانه و غربي اعتماد كرد بلكه اعتماد اصلي قرآن و خداوند است.

حجت الاسلام محمد محمدي قيام حضرت امام خميني (ره) را ناجي اسلام برشمرد و افزود : همه شما ميدانيد كه امروز قرآن و اسلام مورد كينه و بغض استكبار است زيرا  استكبار به خوبي فهميده كه قرآن و اسلام آنقدر غني است كه اگر به آن عمل شود ظالم در هيچ جاي دنيا جايگاهي نخواهد داشت و وجود رهبراني همچون حضرت امام (ره) باعث مي شود تا مردم در مسير قرآن و اسلام قرار بگيرند.

وي درپايان سخنانش  به برجسته ترين وي‍ژگي هاي منحصر به فرد امام (ره) اشاره كرد و گفت :حضرت امام خميني (ره) جامعيت شخصيتي و مظهر اجتماع بسياري از صفات و فضايل اخلاقي و عرفاني حضرت است.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها