امام جمعه شهرستان درگز بیان داشت: باور قلبی امام خمینی(ره) به خدا، مردم و خود زمينه ساز پيروزي، تداوم و پيشرفت مقتدرانه انقلاب اسلامي شد.
کد خبر: ۸۸۶۸۲۷۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام حسین ملکی صبح امروز با حضور در جمع پاسداران سپاه درگز برخی ویژگی های فردی و اجتماعی امام خمینی (ره) را تشریح کرد.
 
وی ضمن تسلیت پیشاپیش ارتحال امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) در عین تواضع بسیار مقتدر و فردی مهربان، زاهد و با تقوا و فیلسوف و عارف به تمام معنا بودند.
 
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: امام خمینی (ره) در زندگی خود سه باور قلبی برای خود داشتند که زمينه ساز پيروزي، تداوم و پيشرفت مقتدرانه انقلاب اسلامي شد؛ باورهایی غیر از علم و فراتر از علم.
 
ملکی افزود: باور به خدا، مردم و خود سه باوری بود که امام خمینی(ره) از عمق جان و دل به آن ها ایمان داشتند.
 
وی گفت: فطرت همه ما انسان ها فطرتی خداجوست اما همه ما به خدا ایمان و باور نداریم.
 
حجت الاسلام ملکی گفت: ممکن است ما به صورت علمی وجود خدا را اثبات کنیم اما در دلهایمان باور نداریم چرا که باور به خدا و قیامت هیچگاه با عصیان و گناه کنار نمی آید.
 
امام جمعه شهرستان درگز افزود: کسی که باور قلبی به خدا داشته باشد چشم و زبان و فکر وعملش را آزاد نمی گذارد و در مسیر خدا صرف می کند.
 
وی در پایان یکی از برجسته ترین خصوصیات امام راحل را همین باور قلبی به خدا برشمرد و گفت: امام خمینی(ره) در مسیر زندگانی خود هر تصمیمی را که می گرفتند چون برخاسته از یقین و باور خدایی بود به آن معتقد بودند و به آن عمل می کردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها