نماینده مردم مهاباد در مجلس در گفتگو با «بسیج»:

تجارت الکترونیک تمهیدات لازم برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی را فراهم می‌کند

جلال محمودزاده گفت:باید بتوان میزان مهارت و امکانات را برای حمایت از تولید داخلی بکار گرفت؛ با توسعه فعالیت های تجارت الکترونیک تمهیدات لازم برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی را مورد توجه ویژه قرار دهد.
کد خبر: ۸۸۶۸۲۷۱
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۷
جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: واردات بی‌رویه محصولات غذایی کشاورزی مورد اعتبار سنجی و آسیب شناسی قرار بگیرد تا بتوان از طریق طرح ساماندهی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، گسترش صادرات مواد غذایی و اشتغالزایی را ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه باید بتوان میزان مهارت، توان و امکانات را برای حمایت از تولید داخلی بکار گرفت افزود: با ارائه آموزش به تولیدکنندگان با کیفیت بالا می توان نوعی پایداری شغلی را که یکی از چالش برانگیزترین مسائل بازار کاری است را از بین برد.

نماینده مردم مهاباد در ادامه بیان داشت: صادرات کالاهای داخلی می تواند گامی موثر در راه اندازی  موفقیت آمیز حمایت از تولیدات داخلی باشد. از این رو  دولت لازم است که حمایت های لازم در زمینه تامین  مکان های مناسب برای صادرات محصولات مختلف را افزایش دهد. و با توسعه فعالیت های تجارت الکترونیک تمهیدات لازم برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی را مورد توجه ویژه قرار دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار