امام جمعه خلخال گفت: بعضی اقدامات ساختار شکنانه، دشمن شاد کن در انتخابات باید از سوی رئیس جمهور جبران شود.
کد خبر: ۸۸۶۸۲۸۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو،حجت الاسلام رشتبری خطیب این هفته نماز جمعه خلخال گفت: انتخابات با تمام تخلفات از سوی شورای نگهبان با معرفی پرونده متعدد تخلف به مقام قضا پایان یافت و بسته شد و رسانه های طرفدار دولت باید از برخی از اقدامات ساختار شکنانه، ناصواب و دشمن شادکن خود در خصوص انتخابات از ملت بزرگ ایران عذرخواهی نمایند ورئیس جمهور باید این ساختار شکنی و اقدامات ناصواب را جبران کند.

رشتبری گفت: تنفیض حکم ریاست جمهوری ازسوی مقام معظم رهبری در روزهای آینده به معنا و مفهوم مشروعیت بخشی به امر بزرگ انتخابات و ریاست جمهوری است و باید هر کسی این مشروعیت را کسب کرد توجه داشته باشد همانطور که این مشروعیت از سوی ملت ونظام به وی داده شده اگر ذره ای با مسیر ولایت فقیه زاویه پیدا کند به همان اندازه مشروعیت وی کمتر و زاویه پیدا خواهد کرد.

رشتبری با تسلیت فرا رسیدن 14 و 15 خردادسالگرد ارتحال جانسوز رهبر کبیر فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای پانزده خرداد و فیضه گفت: انتخاب رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای خلف صالح حضرت امام خمینی (ره) به رهبری ملت ایران اقدامی به جا و نیکو بود که تمامی منش، دین مداری، ولایت مداری، التزام به اسلام ، تعهد عملی به انقلاب و ملت در دیدگاه این رهبری فرزانه دیده می شود.

رشبتری با اشاره به سند خیانت بار 2030 و متاسفانه اجرای آن در کشور گفت:مسئولین اجرایی بلند پایه کشور آمدند از این سند دو بار رونمایی کردند و هیات تشکیل دادند و الزام به اجرا را ابلاغ نمودید و چهار ماه بعد اولین واکنش به این سند درمجمع انقلاب فرهنگی انجام شد و هر چند بارها شاهد تذکر رهبر انقلاب به این قضیه هستیم ولی بی توجهی به این امر و فرمایش رهبر قابل قبول نیست و این سند ، سندی در ترویج بی دینی به سبک و سیاق غربی است.

رشبتری گفت:در جلسه شورای انقلاب فرهنگی بیش از ده ها اعتراض در حضور رئیس جمهور و وزرا و مسئولین انجام شد که چه می خواهید در کشور انجام دهید واعتراض عمومی ملت را به دنبال داشت که تذکرات رهبر مبین این بود که یک مقدار این افراد ومسئولینی که این سند خائنانه را امضا و به اجرا درآوردند کوتاه بیایند و باید این سند با روش قانونی به جلو رود.

وی گفت:این سندبرای کشورمان الزام است و با امضای این سند خودرا موظف به اجرای آن دانستیم که دور از شان نمازگزاران این سند ، مسیر ترویج همجنس بازی، حذف فرهنگ ایثار وشهادت و به کل ننگ آور است.

رشتبری گفت: ذره ذره فرهنگ ایثار و شهادت از کتب و جامعه حذف شده و بروید کتاب های سوم ابتدایی را نگاهی بکنید و ببینید با حذف یک درس در جایی دیگر با دو سطر سر وته قضیه را هم آورده اند.

در مهد کودک ها متاسفانه برنامه قرآنی حذف شده که این خواسته غربی ها و دشمنان انقلاب و جزئی از این سند ننگین بار 2030 است.

رشتبری گفت: در سند خیانت بار که مسئولین کشور آن را امضا کرده اند متاسفانه بحث حمایت ازخانواده مطرح شده که آن هم چه خانوده ای در بیان اول در این سندخانواده این طور معرفی شده که خانواده در سه سبک زن ومرد فرزند، زن زن و فرزند و مرد و مرد فرزند طراحی شده که اگر زن با زن ازدواج کند و فرزندی از بیرون بیاورد خانواده است و بایداز سوی دولت حمایت شود و اگر مردی با مردی با همجنس خود ازدواج کند و فرزندی بیاورد باز خانواده بود و باید حمایت شود که این تعریف از خانواده به سبک غربی بوده و باید مسئولین متوجه امر باشند که چه سندی را امضا کرده اند.

وی گفت: اجرای و ابلاغ این سند ننگین بار تاجایی پیش رفته که مراجع تقلید حضرت آیت الله مکارم پای درمیان گذاشته و افتضاحات این سند بعد از ترجمه بیان شده که کاملا ننگین بار است.

رشتبری گفت: اگر از دولت انتقاد می شود به خاطر این است که بارها از سوی رهبر معظم انقلاب تذکرات لازم به مسئولین امر داده شده ولی تاکنون هیچ اقدامی در نفی این سند ننگین بار انجام نشده که ملت انتظا ردارند مسئولین این سند خائنانه را حذف و به هیچ وجه زیربار آن نروند.

رشتبری رسیدن به خداوند را در سایه زودن ظواهر دنیوی دنیا عنوان وگفت: باید تمامی موانع را با کسب تقوای الهی از میان برداشت تا به قرب و بندگی خداوند دست یافت.

وی بر لزوم توجه مردم شریف خلخال به امر جشن گلریزان وآزاد سازی زندانیان مالی غیر عمد را خواستار شد و گفت: مردم در این امر نیکو پیشی گیرند .

وی به شرارت های دولت عربستان در حمله به یمن و کشتار فجیع وذبح کودکان در این کشور به طور وحشیانه اشاره کرد وگفت: مردم شهرستان خلخال با کمک های نقدی وجنسی خود مردم مظلوم و جنگ زده یمن را یاری خواهند کرد.

وی با تسلیت سالروز 14 خرداد که ضایعه غم بار رحلت امام راحل در ذهن ملت ایران تداعی شده گفت: امام راحل همیشه بر ضرورت تقویت جامعه انقلابی در سایه ایمان، اتحاد و بصیرت پافشاری داشتند وهم اکنون نیز رهبر انقلاب با مواضع عظیم انقلابی خود در مسیر ولایت قدم گذاشته و 28 سال سکانداری این نظام را با قاطعیت در دفاع از حقوق ملت ایران در برابر دنیا بر عهده داشته که انصافا شایسته تقدیر است.

رشتبری یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی در مرزهای کشور که در روزهای اخیر به درجه رفیع شهادت نائل شده اند را گرامیداشت.

ارسال نظرات