خبرهای داغ:
بیانیه ناحیه امام حسن مجتبی(ع):

مردم با بصیرت و تمسک به وصایای حضرت امام خمینی(ره) ولایت فقیه را شاخص حرکت خود قرار دهند

در قسمتی از بیانیه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) آمده است مردم با بصیرت و تمسک به وصایای حضرت امام خمینی(ره) ولایت فقیه را شاخص حرکت خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۸۶۸۳۰۳
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
مردم با بصیرت و تمسک به وصایای حضرت امام خمینی(ره) ولایت فقیه را شاخص حرکت خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن کامل بیانیه ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) به شرح زیر است:

بسمه تعالی

آن زمان که آخرین پیام آور الهی از غار حرا، به سوی مردم شتافت و شعار همیشه جاوید « لااله الا الله» را سر داد، آسمان ها و زمین و فرشتگان الهی و تاریخ گذشته و آینده انسان ها، گواهی دادند که رهایی انسان تا رسیدن به حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) و پس از آن از جانب خداوند تضمین گردیده است، زیرا که در این مکتب لازمه رسیدن به توحید، نفی طاغوت ها و الهه ها است.

با گذشت بیست و هشت سال از رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) وپنجاه و چهار سال ازحماسه 15 خرداد 1342 با صراحت می توان گفت: انقلاب اسلامی با تحول بزرگ فکری که در ملت ایران و بلکه سایر جوامع و ملل حق طلب پدید آورد، ابهت قدرتهای استکباری را در هم شکست و با قدرتی قویتر از گذشته به راه درخشان و آرمانی خود ادامه داده و روز به روز چهره واقعی قدرتهای استکباری را به ملتهای آزادیخواه جهان نشان خواهد داد.

در وصیتنامه‌ی امام بزرگوار هشدار به جوانهاست در مقابل توطئه هائی که هدف و آماج آن فقط جوانها هستند. جوان یک کشور اگر بخواهد مثل موتور پیش‌برنده‌ای آن ملت را پیش ببرد، احتیاج دارد به اینکه سر حال، بانشاط، تندرست، قوی و دلبسته‌ی به کار و پیشرفت باشد. برای اینکه این روحیه را در جوان ایرانی از بین ببرند، تلاش میکنند با توطئه‌های گوناگون؛ با ترویج فساد، با ترویج فحشاء، با ترویج مواد مخدر، با باندهای هدایت‌شده، جوان ایرانی را منصرف کنند. جوان ایرانی باید بهوش باشد.

دشمنی با آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی از همان ابتدا مبنای " استکبار ستیزی" انقلاب اسلامی قرار گرفت و امام خمینی (ره) با بصیرت و شجاعت تمام عیار "فلسطین را مسأله ی اول جهان اسلام" و "آمریکا را شیطان بزرگ و جرثومه ی فساد " و رژیم صهیونیستی را غدّه سرطانی" خطاب قرار داد و از این طریق نمادها را در مسیر جبهه مبارزه با دنیای مستکبران مشخص کرد.

ما پاسداران و بسیجیان حریم ولایت با سربازی در راه حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا با امام خود عهد دوباره می بندیم تا میراث ارزشمندش به دست هیچ نااهلی نیفتد و چشم دشمنان انقلاب اسلامی را کور می کنیم تا نتواند گوشه ای از تمامیت ارضی کشور عزیزمان را هدف قرار دهد.

در پایان این بیانیه با تجدید میثاق با آرمان های بلند امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی و اعلام بیعت دوباره با ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قواحضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی)و دعوت از آحاد مردم ایران برای شرکت در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و تأکید بر لزوم بصیرت و هوشمندی آنان نسبت به فشارهای بین المللی و تهدیدات و تحولات منطقه ای آورده است: با تمسک به وصایای امام (ره)، ولایت فقیه را شاخص حرکت خود دانسته و با قدرت و تلاش در ارتقای ظرفیت های دفاعی کشور، انقلاب اسلامی و ملت ایران را برابر تهدیدات و توطئه های شیطانی قدرت های استکباری و زیاده طلب مصون نگه داشته و ماجراجویان عرصه تهدید نظامی را با پاسخ قاطع، سخت و جهنمی مواجه خواهند ساخت.

ارسال نظرات