علی اصغرنصرالله نژاد گفت: بهترین حربه برای دشمن همین بی حجابی هاست و نشان دهنده نفوذ تفکر دشمن است.
کد خبر: ۸۸۶۸۳۰۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
علی اصغر نصرالله نژاد مسئول بسیج اساتید گلستان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با انتقاد از افزایش پوشش های نامناسب و مانتو های جلوباز و بی تفاوتی مسئولان گفت: متاسفانه وضعیتی که ایجاد شده بسیار برای جامعه ما خطرناک است.

وی با بیان اینکه این پوشش های زننده کم کم از حالت ضد ارزشی به ارزش تبدیل شده تصریح کرد: این وضعیت خاص پوشش ها بر فرهنگ ما تاثیر مخرب دارد. دشمن در این قضیه بیکار ننشسته و حساب شده کار می کند. متاسفانه برخی از مسئولان نظرات شخصی و سلیقه ای خود را در این موارد اعمال کرده و با سیاسی جلوه دادن این موضوعات به این پوشش ها دامن می زنند.

مسئول بسیج اساتید گلستان اظهار داشت: یک نگاه جدید و برداشت نو از اسلام را عده ای رواج می دهند که با منویات امام و رهبری فاصله دارد و از طرف دیگر اسلام رحمانی و سکولار را تبلیغ می کنند. اینها اسلام ناب را خشن جلوه می دهند البته به خاطر غفلتی که روی بعضی از موارد فرهنگی شده در این زمینه دچار مشکلات فراوان شده ایم ولی نکته دیگر این است که امر به معروف و نهی از منکر را فراموش کرده اند.

نصرالله نژاد گفت: بهترین حربه برای دشمن همین بی حجابی هاست و نشان دهنده نفوذ تفکر دشمن است. وظیفه مسئولان اجرایی کردن سیاست های کلان نظام است ولی بعضی از مسئولان فکر می کنند که خودشان معیار هستند در صورتی که آنها هستند که باید خود را با برنامه ها و سیاست های نظام تطبیق دهند و قشرهای مختلف مردم هم باید این مسائل را از آنها مطالبه کنند.


ارسال نظرات