رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی در گفتگو با «بسیج» خبرداد

حضور اعضای بسیج جامعه پزشکی در مرقد مطهرامام(ره)

بسیج جامعه پزشکی مطابق ادوار گذشته و برای ارائه خدمات و تکریم زائران حرم مطهر امام خمینی(ره) حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۶۸۳۰۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
دکتر محمد رئیس زاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج، با اشاره به مراسم گرامیداشت ارتحال، امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی مطابق ادوار گذشته و برای ارائه خدمات و تکریم زائران حرم مطهر امام خمینی(ره) حضور خواهد داشت.
 
وی در ادامه افزود: بسیج جامعه پزشکی با استفاده از امکانات و با حضور کادر متخصص خود، در مرقد مطهر امام(ره) به زائران و ارادتمندان معمارکبیر انقلاب اسلامی در دو دوبیمارستان صحرایی  و اعزام کارشناسان و متخصصان به همراه کاروان ها اعزامی از استان های همجوار خدمت رسانی می کنند.
 
دکتر رئیس زاده اظهار داشت:  بسیج جامعه پزشکی بیمارستان خانم الانبیاء در ضلع شمالی حرم مطهر و کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان رسول اکرم(ص) دانشگاه علوم پزشکی ایران، در ضلع شمال غربی حرم مطهر(ره) حرم مطهر مستقر شده اند و آماده خدمات دهی به زوار هستند.
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی خاطر نشان کرد: کارشناسان و اعضای جامعه پزشکی به همراه کاروان های اعزامی از استان های همجوار در مراسم ارتحال امام حضور فعال دارند و به زوارِ روزه دار مرقد مطهر امام خمینی (ره) انواع خدمات بهداشتی، درمانی را ارائه می دهند.
ارسال نظرات